Короткий опис(реферат):
Мета дослідження – обґрунтувати теоретико-методичні засади та
розробити й експериментально перевірити ефективність методики
формування образотворчої креативності дітей дошкільного віку на заняттях
зображувальної діяльності.
Відповідно до поставленої мети визначено завдання дослідження.
1. З’ясувати стан досліджуваної проблеми в педагогічній теорії і практиці
діяльності вищих навчальних закладів.
2. Обґрунтувати теоретико-методологічні засади проблеми формування
образотворчої креативності дітей дошкільного віку на заняттях
зображувальної діяльності.
3. Проаналізувати понятійно-термінологічний апарат дослідження.
4. Теоретично обґрунтувати й розробити методику формування
образотворчої креативності дітей дошкільного віку на заняттях в закладі
дошкільної освіти.
5. Розкрити сутнісні ознаки образотворчої креативності дітей дошкільного
віку.
6. Експериментально перевірити ефективність методики формування
образотворчої креативності дітей дошкільного віку на заняттях
зображувальної діяльності в закладі дошкільної освіти.
Об’єкт дослідження – освітньо-виховний процес в закладі дошкільної
освіти.
Предмет дослідження – теоретико-методичні засади формування
образотворчої креативності дітей дошкільного віку на заняттях в закладі
дошкільної освіти.
Гіпотеза дослідження ґрунтується на тому, що розробка і
впровадження методики формування образотворчої креативності дітей
дошкільного віку на заняттях в закладі дошкільної освіти сприятиме її
оновленню, зростанню рівня готовності вихователя до розв’язання завдань
художньо-естетичного виховання дошкільників, формуванню
конкурентоспроможного педагога, здатного до творчої самореалізації у
професійній діяльності.