dc.contributor.author |
Арендарчук, Н. А. |
|
dc.date.accessioned |
2022-10-13T12:27:41Z |
|
dc.date.available |
2022-10-13T12:27:41Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Арендарчук Н. А. Формування уявлень про професії дорослих у дітей страшого дошкільного віку : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / Н. А. Арендарчук ; МОН України. ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука». Пед. ф-т, Каф. заг. педагогіки та дошк. освіти. - Рівне, 2022. - 102 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2505 |
|
dc.description.abstract |
Мета дослідження: науково обґрунтувати й експериментально перевірити
ефективність методики формування у старших дошкільників уявлень про
професії дорослих.
Відповідно до мети визначено завдання дослідження:
1. З'ясувати стан досліджуваної проблеми у педагогічній теорії і практиці
роботи закладів дошкільної освіти.
2. На основі аналізу та узагальнення філософської, психолого-педагогічної
літератури обґрунтувати методичні особливості формування уявлень
дошкільників про професії дорослих.
3. Визначити критерії та показники, виявити рівні сформованості у
5
старших дошкільників уявлень про професії дорослих.
4. Розробити й експериментально перевірити ефективність методики
формування у старших дошкільників уявлень про професії дорослих. .
Об'єкт дослідження: процес трудового виховання дітей старшого
дошкільного віку.
Предмет дослідження: зміст, форми та методи формування у
дошкільників уявлень про професії дорослих.
Гіпотеза дослідження ґрунтується на припущенні, що процес
ознайомлення старших дошкільників з професіями дорослих відбуватиметься
більш ефективно за дотриманням наступних педагогічних умов:
– наповнення змісту освітнього процесу закладу дошкільної освіти
профорієнтаційним контентом;
– формування позитивного ставлення до професій у дітей старшого
дошкільного віку;
– моделювання традиційних та інноваційних методів та форм
ознайомлення дошкільників з професіями дорослих.
Відповідно до визначених завдань було застосовано такі методи
дослідження: теоретичні – аналіз (історико-педагогічний, порівняльний)
філософської, психологічної, педагогічної літератури для розкриття сутності й
особливостей процесу формування уявлень у старших дошкільників про
професії дорослих, моделювання та проектування для визначення логічної
структури дослідження й розробки моделі навчально-виховної роботи з дітьми;
емпіричні – спостереження, інтерв’ювання дітей, бесіда, анкетування старших
дошкільників та їхніх батьків; констатувальний, формувальний та контрольний
етапи педагогічного експерименту для перевірки результативності методики
ознайомлення дошкільників з професіями дорослих; математичні методи для
обробки та інтерпретації результатів дослідження.
База дослідження: дослідно-експериментальна робота здійснювалася
на базі закладу дошкільної освіти «Сонечко» смт. Цумань Цуманської селищної
ради Луцького району Волинської області. У експерименті брали участь діти
старших груп «Бджілка» та «Капітошка», по 25 дітей у кожній групі. Усього
експериментом було охоплено 50 дітей старшого дошкільного віку, 4
вихователя, 2 помічники вихователя, психолог, 20 батьків дітей |
en_US |
dc.publisher |
ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
en_US |
dc.subject |
уявлень дошкільників про професії дорослих |
en_US |
dc.subject |
ознайомлення з працею дорослих |
en_US |
dc.subject |
життєві компетенції дошкільнят |
en_US |
dc.subject |
методика ознайомлення дошкільників з професіями дорослих |
en_US |
dc.subject |
методика формування уявлень дошкільників про професії дорослих |
en_US |
dc.subject |
порівняльна характеристика рівнів сформованості уявлень дошкільників про професії |
en_US |
dc.title |
Формування уявлень про професії дорослих у дітей страшого дошкільного віку |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |