Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Арендарчук, Н. А. | |
dc.date.accessioned | 2022-10-13T12:27:41Z | |
dc.date.available | 2022-10-13T12:27:41Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Арендарчук Н. А. Формування уявлень про професії дорослих у дітей страшого дошкільного віку : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / Н. А. Арендарчук ; МОН України. ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука». Пед. ф-т, Каф. заг. педагогіки та дошк. освіти. - Рівне, 2022. - 102 с. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2505 | |
dc.description.abstract | Мета дослідження: науково обґрунтувати й експериментально перевірити ефективність методики формування у старших дошкільників уявлень про професії дорослих. Відповідно до мети визначено завдання дослідження: 1. З'ясувати стан досліджуваної проблеми у педагогічній теорії і практиці роботи закладів дошкільної освіти. 2. На основі аналізу та узагальнення філософської, психолого-педагогічної літератури обґрунтувати методичні особливості формування уявлень дошкільників про професії дорослих. 3. Визначити критерії та показники, виявити рівні сформованості у 5 старших дошкільників уявлень про професії дорослих. 4. Розробити й експериментально перевірити ефективність методики формування у старших дошкільників уявлень про професії дорослих. . Об'єкт дослідження: процес трудового виховання дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження: зміст, форми та методи формування у дошкільників уявлень про професії дорослих. Гіпотеза дослідження ґрунтується на припущенні, що процес ознайомлення старших дошкільників з професіями дорослих відбуватиметься більш ефективно за дотриманням наступних педагогічних умов: – наповнення змісту освітнього процесу закладу дошкільної освіти профорієнтаційним контентом; – формування позитивного ставлення до професій у дітей старшого дошкільного віку; – моделювання традиційних та інноваційних методів та форм ознайомлення дошкільників з професіями дорослих. Відповідно до визначених завдань було застосовано такі методи дослідження: теоретичні – аналіз (історико-педагогічний, порівняльний) філософської, психологічної, педагогічної літератури для розкриття сутності й особливостей процесу формування уявлень у старших дошкільників про професії дорослих, моделювання та проектування для визначення логічної структури дослідження й розробки моделі навчально-виховної роботи з дітьми; емпіричні – спостереження, інтерв’ювання дітей, бесіда, анкетування старших дошкільників та їхніх батьків; констатувальний, формувальний та контрольний етапи педагогічного експерименту для перевірки результативності методики ознайомлення дошкільників з професіями дорослих; математичні методи для обробки та інтерпретації результатів дослідження. База дослідження: дослідно-експериментальна робота здійснювалася на базі закладу дошкільної освіти «Сонечко» смт. Цумань Цуманської селищної ради Луцького району Волинської області. У експерименті брали участь діти старших груп «Бджілка» та «Капітошка», по 25 дітей у кожній групі. Усього експериментом було охоплено 50 дітей старшого дошкільного віку, 4 вихователя, 2 помічники вихователя, психолог, 20 батьків дітей | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.subject | уявлень дошкільників про професії дорослих | en_US |
dc.subject | ознайомлення з працею дорослих | en_US |
dc.subject | життєві компетенції дошкільнят | en_US |
dc.subject | методика ознайомлення дошкільників з професіями дорослих | en_US |
dc.subject | методика формування уявлень дошкільників про професії дорослих | en_US |
dc.subject | порівняльна характеристика рівнів сформованості уявлень дошкільників про професії | en_US |
dc.title | Формування уявлень про професії дорослих у дітей страшого дошкільного віку | en_US |
dc.type | Other | en_US |