dc.contributor.author |
Поліщук, Ю. М. |
|
dc.date.accessioned |
2022-10-13T12:40:05Z |
|
dc.date.available |
2022-10-13T12:40:05Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Поліщук Ю. М. Логіко-математичний розвиток дітей дошкільного віку засобами казок В. Сухомлинського : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / Ю. М. Поліщук ; МОН України. ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука». Пед. ф-т, Каф. заг. педагогіки та дошк. освіти. - Рівне, 2022. - 118 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2506 |
|
dc.description.abstract |
Мета дослідження: науково обґрунтувати й експериментально
перевірити ефективність методики логіко-математичного розвитку дітей
дошкільного віку засобами казок В. Сухомлинського.
Відповідно до мети визначено завдання дослідження:
1. Проаналізувати математичний розвиток дошкільників в контексті
сутнісних характеристик сучасного дитинства.
2. З’ясувати роль казки в логіко-математичному розвитку дітей
дошкільного віку.
3. Обґрунтувати значення педагогічної спадщини В. Сухомлинського в
контексті формування логіко-математичних понять в ЗДО.
5
4. Визначити критерії та показники, виявити рівні логіко-математичного
розвитку дітей старшого дошкільного віку.
5. Розробити, теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити
ефективність методики логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку
засобами педагогічної спадщини В. Сухомлинського.
Об'єкт дослідження: процес логіко-математичного розвитку в закладі
дошкільної освіти.
Предмет дослідження: зміст, форми та методи логіко-математичного
розвитку дітей старшого дошкільного віку засобами казок В. Сухомлинського.
Гіпотеза дослідження: систематичне звернення в освітньому процесі
закладу дошкільної освіти до педагогічної спадщини В. Сухомлинського
сприятиме успішному логіко-математичному розвитку дітей старшого
дошкільного віку.
Відповідно до визначених завдань було застосовано такі методи
дослідження:
– теоретичні: аналіз, порівняння і узагальнення наукових джерел дали
змогу сформувати уявлення про актуальність проблеми, ступінь її дослідження,
сприяли визначенню його концептуальних засад й сутності феномену «логікоматематичний розвиток дітей дошкільного віку»;
– емпіричні: бесіди, анкетування, спостереження, діагностичні методики,
аналіз планів освітньо-виховної роботи дали змогу з'ясувати особливості логікоматематичного розвитку дітей старшого дошкільного віку; педагогічний
експеримент (констатувальний, формувальний, контрольний) був застосований
для перевірки ефективності моделі і методики логіко-математичного розвитку
дітей старшого дошкільного віку засобами педагогічної спадщини
В. Сухомлинського.
– статистичні: методи математичної статистики були використані для
обробки експериментальних даних і аналізу динаміки досліджуваних явищ.
База дослідження: дослідно-експериментальна робота здійснювалася
на базі Навчально-виховного комплексу «Дошкільний навчальний заклад –
загальноосвітня школа І ступеня» села Чудниця Рівненської області. У
експерименті брали участь 40 дітей старшого дошкільного віку, 4 вихователі
закладів дошкільної освіти, 2 помічника вихователя, психолог. |
en_US |
dc.publisher |
ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
en_US |
dc.subject |
логіко-математичний розвиток дошкільнят віку |
en_US |
dc.subject |
розвиток логіки дошкільнят |
en_US |
dc.subject |
математичний розвиток дошкільнят |
en_US |
dc.subject |
роль казки у математичному розвитку дошкільнят |
en_US |
dc.subject |
спадщина В. Сухомлинського як засіб логікоматематичного розвитку |
en_US |
dc.subject |
рівні сформованості математичного розвитку дошкільнят |
en_US |
dc.subject |
Василь Сухомлинський |
en_US |
dc.subject |
педагогічна спадщина В. Сухомлинського |
en_US |
dc.title |
Логіко-математичний розвиток дітей дошкільного віку засобами казок В. Сухомлинського |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |