00 DSpace/Manakin Repository

Логіко-математичний розвиток дітей дошкільного віку засобами казок В. Сухомлинського

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Поліщук, Ю. М.
dc.date.accessioned 2022-10-13T12:40:05Z
dc.date.available 2022-10-13T12:40:05Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Поліщук Ю. М. Логіко-математичний розвиток дітей дошкільного віку засобами казок В. Сухомлинського : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / Ю. М. Поліщук ; МОН України. ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука». Пед. ф-т, Каф. заг. педагогіки та дошк. освіти. - Рівне, 2022. - 118 с. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2506
dc.description.abstract Мета дослідження: науково обґрунтувати й експериментально перевірити ефективність методики логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку засобами казок В. Сухомлинського. Відповідно до мети визначено завдання дослідження: 1. Проаналізувати математичний розвиток дошкільників в контексті сутнісних характеристик сучасного дитинства. 2. З’ясувати роль казки в логіко-математичному розвитку дітей дошкільного віку. 3. Обґрунтувати значення педагогічної спадщини В. Сухомлинського в контексті формування логіко-математичних понять в ЗДО. 5 4. Визначити критерії та показники, виявити рівні логіко-математичного розвитку дітей старшого дошкільного віку. 5. Розробити, теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити ефективність методики логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку засобами педагогічної спадщини В. Сухомлинського. Об'єкт дослідження: процес логіко-математичного розвитку в закладі дошкільної освіти. Предмет дослідження: зміст, форми та методи логіко-математичного розвитку дітей старшого дошкільного віку засобами казок В. Сухомлинського. Гіпотеза дослідження: систематичне звернення в освітньому процесі закладу дошкільної освіти до педагогічної спадщини В. Сухомлинського сприятиме успішному логіко-математичному розвитку дітей старшого дошкільного віку. Відповідно до визначених завдань було застосовано такі методи дослідження: – теоретичні: аналіз, порівняння і узагальнення наукових джерел дали змогу сформувати уявлення про актуальність проблеми, ступінь її дослідження, сприяли визначенню його концептуальних засад й сутності феномену «логікоматематичний розвиток дітей дошкільного віку»; – емпіричні: бесіди, анкетування, спостереження, діагностичні методики, аналіз планів освітньо-виховної роботи дали змогу з'ясувати особливості логікоматематичного розвитку дітей старшого дошкільного віку; педагогічний експеримент (констатувальний, формувальний, контрольний) був застосований для перевірки ефективності моделі і методики логіко-математичного розвитку дітей старшого дошкільного віку засобами педагогічної спадщини В. Сухомлинського. – статистичні: методи математичної статистики були використані для обробки експериментальних даних і аналізу динаміки досліджуваних явищ. База дослідження: дослідно-експериментальна робота здійснювалася на базі Навчально-виховного комплексу «Дошкільний навчальний заклад – загальноосвітня школа І ступеня» села Чудниця Рівненської області. У експерименті брали участь 40 дітей старшого дошкільного віку, 4 вихователі закладів дошкільної освіти, 2 помічника вихователя, психолог. en_US
dc.publisher ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» en_US
dc.subject логіко-математичний розвиток дошкільнят віку en_US
dc.subject розвиток логіки дошкільнят en_US
dc.subject математичний розвиток дошкільнят en_US
dc.subject роль казки у математичному розвитку дошкільнят en_US
dc.subject спадщина В. Сухомлинського як засіб логікоматематичного розвитку en_US
dc.subject рівні сформованості математичного розвитку дошкільнят en_US
dc.subject Василь Сухомлинський en_US
dc.subject педагогічна спадщина В. Сухомлинського en_US
dc.title Логіко-математичний розвиток дітей дошкільного віку засобами казок В. Сухомлинського en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу