Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Шельвах, І. П. | |
dc.date.accessioned | 2022-10-14T07:43:07Z | |
dc.date.available | 2022-10-14T07:43:07Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Шельвах І. П. Формування економічних компетентностей старших дошкільників в умовах інноваційного освітнього середовища закладу дошкільної освіти : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / І. П. Шельвах ; МОН України. ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука». Пед. ф-т, Каф. заг. педагогіки та дошк. освіти. - Рівне, 2022. - 95 с. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2509 | |
dc.description.abstract | Мета дослідження: науково обґрунтувати й експериментально перевірити ефективність методики формування економічних компетентностей старших дошкільників в умовах інноваційного освітнього середовища ЗДО. Відповідно до мети визначено завдання дослідження: 1. З'ясувати стан досліджуваної проблеми у педагогічній теорії і практиці роботи закладів дошкільної освіти. 2. На основі аналізу та узагальнення філософської, психолого-педагогічної літератури уточнити сутність і структуру поняття «економічна компетентність дошкільників». 3. Визначити критерії та показники, виявити рівні сформованості економічної компетентності старшого дошкільного віку. 4. Розробити й експериментально перевірити ефективність методики формування економічних компетентностей старших дошкільників в умовах інноваційного освітнього середовища ЗДО. Об'єкт дослідження: процес економічного виховання старших дошкільників. Предмет дослідження: зміст, форми та методи формування економічної компетентності старших дошкільників. Гіпотеза дослідження: процес формування економічних компетентностей старших дошкільників, що відбувається поетапно, буде успішним, якщо врахувати специфіку кожного етапу та сукупно реалізувати такі педагогічні умови: 1) забезпечення комплексного підходу до процесу економічного виховання, що передбачало формування елементарних економічних знань, умінь, навичок, особистісних якостей, необхідних для успішної економічної діяльності; 2) використання потенціалу інноваційного освітнього середовища з метою формування в старших дошкільників економічних компетентностей; 3) активна педагогічна взаємодія з батьками з формування економічних компетентностей дітей. Відповідно до визначених завдань було застосовано такі методи дослідження: Методи дослідження: теоретичні – аналіз (історико-педагогічний, порівняльний) філософської, психологічної, педагогічної літератури для розкриття сутності й особливостей процесу формування економічних компетентностей старших дошкільників, моделювання та проектування для визначення логічної структури дослідження й розробки моделі навчальновиховної роботи з дітьми; емпіричні – спостереження, інтерв’ювання дітей, бесіда, анкетування старших дошкільників та їхніх батьків; констатувальний, формувальний та контрольний етапи педагогічногоексперименту для перевірки 6 результативності педагогічних умов підвищення рівня сформованості економічної компетентності дітей; дидактичні, ситуативні та сюжетно-рольові ігри (ігри-стратегії) на формувальному етапі; математичні методи для обробки та інтерпретації результатів дослідження. База дослідження: дослідно-експериментальна робота здійснювалася на базі ЗДО № 28 м. Львова. Експериментом було охоплено 50 дошкільників віком 5-7 років, 10 вихователів закладів дошкільної освіти, 20 батьків. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.subject | компетентності дошкільнят | en_US |
dc.subject | економічні компетентності дошкільнят | en_US |
dc.subject | освітнє середовище дошкільнят | en_US |
dc.subject | інноваційне освітнє середовище дошкільнят | en_US |
dc.subject | методика формування економічної компетентності | en_US |
dc.title | Формування економічних компетентностей старших дошкільників в умовах інноваційного освітнього середовища закладу дошкільної освіти | en_US |
dc.type | Other | en_US |