JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Теорія і практика професійної підготовки майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти та початкової школи в умовах ступеневого навчання
Борова, В. Є.; Ілюк, Л. В.; Кирилович, О. Ф.; Красовська, О. О.; Максимчук, Н. С.; Марчук, О. О.; Мельничук, Л. Б.; Мисько, І. П.; Міськова, Н. П.; Пагута, Т. І.; Петрук, О. М.; Сойко, І. М.; Хом'як, О. А.; Шкабаріна, М. А.
У монографії визначено теоретико-методологічні засади професійної підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти та учителів початкової школи в умовах ступеневого навчання; окреслено теоретико-методологічні підходи до професійної підготовки майбутніх педагогів закладів дошкілля та початкових класів; представлено
зарубіжний досвід професійно-педагогічної підготовки майбутніх педагогів дошкільної та початкової освіти; наведено навчально-методичне забезпечення процесу професійно-педагогічної підготовки майбутніх фахівців освітньої галузі; репрезентовано результати
впровадження освітніх інновацій у професійній підготовці майбутніх фахівців педагогічного профілю; запропоновано сучасні методики професійно-педагогічної підготовки майбутніх фахівців в умовах ступеневої освіти та систему роботи щодо впровадження у практику
закладів вищої освіти сучасних освітніх інновацій.
Мисько, І. П.(ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2019)
У сучасних умовах спостерігається підвищення інтересу педагогічної спільноти до таких понять, як освітній простір і освітнє середовище. Але обсяг теоретико-методологічних знань про освітнє середовище та покращення його ...
Мекіса Марія(Збірник студентських наукових праць. - № 1 (5). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2016. - 395 с. - С. 59-64., 2016)
У статті досліджено проблему розроблення та удосконалення моделі професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до впровадження компетентісного підходу на уроках образотворчого мистецтва. Представлено авторську ...
Стрілецька Марія(Збірник студентських наукових праць. - № 1 (5). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2016. - 395 с. - С. 133-138., 2016)
У статті досліджено особливості впровадження моделі професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування кольорознавчих компетентностей молодших школярів. Розроблено модель художньо-педагогічної підготовки ...