00 DSpace/Manakin Repository

СУТНІСТЬ І РОЛЬ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ЯК ГОЛОВНОГО ЕЛЕМЕНТУ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМОЮ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Харчук Юлія
dc.date.accessioned 2018-04-18T14:34:13Z
dc.date.available 2018-04-18T14:34:13Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.isbn 978-966-7359-75-1
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/253
dc.description.abstract У статті розглянуто сутність, основні елементи, форми та методи маркетингових досліджень. Здійснено аналіз їх ролі і значення для ефективного управління рекламною кампанією. Маркетингові дослідження розглянуто як один з основних засобів рекламного планування. Досліджено взаємозв’язок між ефективністю носіїв реклами і результативністю рекламної кампанії. Особливу увагу приділено аналізу профілю і основних характеристик споживача. // The article discusses the core, main elements, forms and methods of the marketing researches and their role in the effective management of the advertisement campaign. Marketing research is considered to be one of the main means of advertisement planning. This is the aspect in which the author explores the connection between the efficiency of the advertisement carriers and the effectiveness of advertisement campaign. Special attention is paid to the analysis of the profile and main characteristics of the consumer. en_US
dc.publisher Збірник студентських наукових праць. - № 1 (7). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2017. - 202 с. - С. 190-195. en_US
dc.subject Споживачі, торговельна марка, маркетингові дослідження, товарний асортимент, просування товару. en_US
dc.subject Customers, trademark, marketing research, product range, product promotion. en_US
dc.title СУТНІСТЬ І РОЛЬ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ЯК ГОЛОВНОГО ЕЛЕМЕНТУ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМОЮ en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу