dc.description.abstract |
Термін «транcмедійний сторітелінг» у 2006 році ввів у використання Генрі Дженкінс у своїй книзі Convergence Culture: Where Old and New Media Collide. Це явище він описував як мистецтво створення світу. Для того, щоб у повній мірі пізнати будь-який вигаданий світ, споживачі повинні брати на себе роль мисливців та збирачів, ганяючись за частинками історії по медіа каналам, порівнюючи замітки один з одним через обговорення онлайн, а також об’єднуючись для того, щоб переконатися, що кожний хто доклав свої частки часу та зусиль зміг піти з багатшим знанням про історію, ніж він мав спочатку.
Основною особливістю трансмедійного сторітелінгу можна назвати незалежність окремих частин однієї історії або всесвіту, що розташовані на різних носіях інформації. Глядач може натрапити на серіал, а потім зацікавившись, прочитати комікси, що розширить його знання певної франшизи. Але, з іншого боку, якщо він не буде ознайомлений з усіма доступними носіями історії, він не буде відчувати незавершеності та недомовленості з боку франшизи. |
en_US |