dc.contributor.author |
Гоцур, О. І. |
|
dc.date.accessioned |
2022-10-17T08:08:27Z |
|
dc.date.available |
2022-10-17T08:08:27Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Гоцур О. І. Вплив COVID-19 на соціальні комунікації: особливості функціонування і тенденції / О. І. Гоцур // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 25-26 лист. 2021 р.). - Рівне : Видавничий дім «Гельветика», 2021. - Ч. 1. - С. 203-205. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2543 |
|
dc.description.abstract |
Пандемія COVID-19 вплинула не тільки на всі сфери людського життя, а й значно змінила масштаби і платформи споживання інформації. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем'янчука. Видавничий дім "Гельветика" |
en_US |
dc.subject |
COVID-19 |
en_US |
dc.subject |
пандемія |
en_US |
dc.subject |
ринок медіа |
en_US |
dc.subject |
ринок реклами |
en_US |
dc.subject |
МЕДІА |
en_US |
dc.subject |
реклама |
en_US |
dc.subject |
ЗМІ |
en_US |
dc.subject |
подача реклами під час пандемії |
en_US |
dc.title |
ВПЛИВ COVID-19 НА СОЦІАЛЬНІ КОМУНІКАЦІЇ: ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ І ТЕНДЕНЦІЇ |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |