dc.contributor.author |
Золяк, В. В. |
|
dc.contributor.author |
Хитров, О. В. |
|
dc.date.accessioned |
2022-10-17T08:29:47Z |
|
dc.date.available |
2022-10-17T08:29:47Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Золяк В. В. Соціальні чинники ієрархії контентної конвергенції сучасних засобів масової комунікації / В. В. Золяк, О. В. Хитров // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 25-26 лист. 2021 р.). - Рівне : Видавничий дім «Гельветика», 2021. - Ч. 1. - С. 213-216. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2546 |
|
dc.description.abstract |
Цінність проблеми стратегій діяльності засобів масової комунікації полягає щонайперше в тому, що засоби масової комунікації є носієм дій та прагнень політиків, партій, влади в цілому, – якщо це можна узагальнити, то йдеться про виразників основних професійних функцій владних послідовників. Відповідальність за розробку та реалізацію змістового навантаження масовокомунікаційної діяльності як суспільного явища має особливе значення; воно навряд чи може бути порівняне з якимось іншим видом відповідальності перед суспільством. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем'янчука. Видавничий дім "Гельветика" |
en_US |
dc.subject |
ЗМІ |
en_US |
dc.subject |
масовокомунікаційна діяльність |
en_US |
dc.subject |
контентна конвергенція сучасних ЗМІ |
en_US |
dc.title |
СОЦІАЛЬНІ ЧИННИКИ ІЄРАРХІЇ КОНТЕНТНОЇ КОНВЕРГЕНЦІЇ СУЧАСНИХ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |