00 DSpace/Manakin Repository

СОЦІАЛЬНІ ЧИННИКИ ІЄРАРХІЇ КОНТЕНТНОЇ КОНВЕРГЕНЦІЇ СУЧАСНИХ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Золяк, В. В.
dc.contributor.author Хитров, О. В.
dc.date.accessioned 2022-10-17T08:29:47Z
dc.date.available 2022-10-17T08:29:47Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Золяк В. В. Соціальні чинники ієрархії контентної конвергенції сучасних засобів масової комунікації / В. В. Золяк, О. В. Хитров // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 25-26 лист. 2021 р.). - Рівне : Видавничий дім «Гельветика», 2021. - Ч. 1. - С. 213-216. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2546
dc.description.abstract Цінність проблеми стратегій діяльності засобів масової комунікації полягає щонайперше в тому, що засоби масової комунікації є носієм дій та прагнень політиків, партій, влади в цілому, – якщо це можна узагальнити, то йдеться про виразників основних професійних функцій владних послідовників. Відповідальність за розробку та реалізацію змістового навантаження масовокомунікаційної діяльності як суспільного явища має особливе значення; воно навряд чи може бути порівняне з якимось іншим видом відповідальності перед суспільством. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем'янчука. Видавничий дім "Гельветика" en_US
dc.subject ЗМІ en_US
dc.subject масовокомунікаційна діяльність en_US
dc.subject контентна конвергенція сучасних ЗМІ en_US
dc.title СОЦІАЛЬНІ ЧИННИКИ ІЄРАРХІЇ КОНТЕНТНОЇ КОНВЕРГЕНЦІЇ СУЧАСНИХ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу