dc.contributor.author |
Сухаревська, Г. В. |
|
dc.date.accessioned |
2022-10-17T09:03:35Z |
|
dc.date.available |
2022-10-17T09:03:35Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Сухаревська Г. В. Сучасні теоретичні дослідження мас-медіа: вектор на мультипарадигмальність / Г. В. Сухаревська // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 25-26 лист. 2021 р.). - Рівне : Видавничий дім «Гельветика», 2021. - Ч. 1. - С. 233-236. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2553 |
|
dc.description.abstract |
Найновіші технічні досягнення дозволили засобам масової інформації з одного боку істотно розширити свої можливості, а з іншого ‒ зумовили зростання впливу на мас-медіа самої аудиторії. Зокрема, споживачі інформації отримали технічну можливість самостійно обирати потрібну їм інформації та канали її передачі, що змусило мас-медіа розширити спектр засобів передачі (наприклад, телевізійні канали нині дублюються, як правило, супутниковим сигналом та онлайн-трансляцією в Інтернеті). Ще однією трансформацією стало зростання розмаїття інформаційних програм і їхніх форматів (від простого викладу новин до аналітичних програм чи ток-шоу). Нарешті, технічні засоби створили можливість інтерактивного спілкування між аудиторією і мас-медіа, про що ще у 1993 році писав А. Гaльчинcький. Саме остання, з перерахованих, трансформація ‒ інтерактивний обмін інформацією є нині ефективною формою комунікації що активно розвивається. За таких умов певне ототожнення «масова інформація» та «масова комунікація» набуває усе більше підстав. До того ж тотожне вживання зазначених термінів може зменшити певну плутанину у їхньому використанні. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем'янчука. Видавничий дім "Гельветика" |
en_US |
dc.subject |
мас-медіа |
en_US |
dc.subject |
мультипарадигмальність |
en_US |
dc.subject |
ЗМІ |
en_US |
dc.subject |
масова інформація |
en_US |
dc.subject |
масова комунікація |
en_US |
dc.subject |
масове суспільство |
en_US |
dc.subject |
обмін інформацією |
en_US |
dc.subject |
ток-шоу |
en_US |
dc.title |
СУЧАСНІ ТЕОРЕТИЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ МАС-МЕДІА: ВЕКТОР НА МУЛЬТИПАРАДИГМАЛЬНІСТЬ |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |