00 DSpace/Manakin Repository

СУЧАСНІ ТЕОРЕТИЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ МАС-МЕДІА: ВЕКТОР НА МУЛЬТИПАРАДИГМАЛЬНІСТЬ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сухаревська, Г. В.
dc.date.accessioned 2022-10-17T09:03:35Z
dc.date.available 2022-10-17T09:03:35Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Сухаревська Г. В. Сучасні теоретичні дослідження мас-медіа: вектор на мультипарадигмальність / Г. В. Сухаревська // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 25-26 лист. 2021 р.). - Рівне : Видавничий дім «Гельветика», 2021. - Ч. 1. - С. 233-236. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2553
dc.description.abstract Найновіші технічні досягнення дозволили засобам масової інформації з одного боку істотно розширити свої можливості, а з іншого ‒ зумовили зростання впливу на мас-медіа самої аудиторії. Зокрема, споживачі інформації отримали технічну можливість самостійно обирати потрібну їм інформації та канали її передачі, що змусило мас-медіа розширити спектр засобів передачі (наприклад, телевізійні канали нині дублюються, як правило, супутниковим сигналом та онлайн-трансляцією в Інтернеті). Ще однією трансформацією стало зростання розмаїття інформаційних програм і їхніх форматів (від простого викладу новин до аналітичних програм чи ток-шоу). Нарешті, технічні засоби створили можливість інтерактивного спілкування між аудиторією і мас-медіа, про що ще у 1993 році писав А. Гaльчинcький. Саме остання, з перерахованих, трансформація ‒ інтерактивний обмін інформацією є нині ефективною формою комунікації що активно розвивається. За таких умов певне ототожнення «масова інформація» та «масова комунікація» набуває усе більше підстав. До того ж тотожне вживання зазначених термінів може зменшити певну плутанину у їхньому використанні. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем'янчука. Видавничий дім "Гельветика" en_US
dc.subject мас-медіа en_US
dc.subject мультипарадигмальність en_US
dc.subject ЗМІ en_US
dc.subject масова інформація en_US
dc.subject масова комунікація en_US
dc.subject масове суспільство en_US
dc.subject обмін інформацією en_US
dc.subject ток-шоу en_US
dc.title СУЧАСНІ ТЕОРЕТИЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ МАС-МЕДІА: ВЕКТОР НА МУЛЬТИПАРАДИГМАЛЬНІСТЬ en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу