Abstract:
Громадський, або політичний діяч для підвищення свого особистісного впливу має створити собі відповідний імідж, який буде вагомим атрибутом професійної діяльності. Журналісти, для досягнення успіху також мають мати свій власний професійний імідж. Нині як аксіома сприймається твердження про те, що вдало сформований професійний імідж журналіста позитивно впливає на розвиток його професійної кар’єра, а також сприяє успішному становленні та особистісному роз- витку. Професійний імідж охоплює сформовану систему почуттів, мотиваційно-оцінних якостей, які є необхідні для компетентного здійснення професійних функцій та обов’язків. Науковці [1; 2; 5] доводять, що у психолого-педагогічному контексті імідж має психотерапевтичний ефект, наділяє професійною впевненістю, комунікабельністю, відповідальністю, дозволяє журналісту бути соціально активним та дипломатичним в професійних та особистісних стосунках під час реалізації професійних обов’язків.