Abstract:
Ціннісно-правові аспекти знаків для товарів і послуг займають важливе місце в системі підходів до її виміру, характеризуючи їх як явище, що акумулює в собі певний спектр соціокультурних засад духовного життя суспільства, самостійно набуває ціннісних властивостей, стаючи елементом соціокультурних засад духовного життя суспільства. Тому наукове дослідження ціннісно-правових аспектів знаків для товарів і послуг має важливе значення як з точки зору розвитку юридичної науки, так і з точи зору удосконалення такого правового забезпечення. Це дозволить не лише здійснити наукове дослідження вказаного явища крізь призму його ціннісного виміру як єдиної методологічної стратегії наукового пізнання, але і встановити загальну законотворчу ідею, що була закладена в основу його правового забезпечення, стан досягнення законотворчої мети. Вважаємо, що з методологічної токи зору при аналізі стану правового забезпечення тієї чи іншої сфери суспільних відносин встановити законотворчу ідею, яка була закладена в таке правове забезпечення, а також стан її реалізованост в процесі закріплення та функціонування такого правового забезпечення. Тому аналіз такого взаємозв’язку між законотворчою ідеєю та станом її закріплення та реалізованості має бути заснований, на нашу думку, на ціннісно-правовому вимірі, що дозволить встановити рівень виявленого суспільно корисних аспектів знаків для товарів і послуг як соціокультурного явища, рівень їх акумулювання, правового закріплення та реалізації в процесі поширення правових норм на суспільні відносини.