dc.contributor.author |
Котенко, М. В. |
|
dc.date.accessioned |
2022-12-19T11:01:57Z |
|
dc.date.available |
2022-12-19T11:01:57Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Котенко М. В. Знаки для товарів і послуг в Україні як ціннісно-правовий феномен / М. В. Котенко // Актуальні питання розвитку юридичної науки в умовах COVID-19 : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 10-11 груд. 2020 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : Видавн. дім "Гельветика", 2020. - Ч. I. - С. 32-36. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2815 |
|
dc.description.abstract |
Ціннісно-правові аспекти знаків для товарів і послуг займають важливе місце в системі підходів до її виміру, характеризуючи їх як явище, що акумулює в собі певний спектр соціокультурних засад духовного життя суспільства, самостійно набуває ціннісних властивостей, стаючи елементом соціокультурних засад духовного життя суспільства. Тому наукове дослідження ціннісно-правових аспектів знаків для товарів і послуг має важливе значення як з точки зору розвитку юридичної науки, так і з точи зору удосконалення такого правового забезпечення. Це дозволить не лише здійснити наукове дослідження вказаного явища крізь призму його ціннісного виміру як єдиної методологічної стратегії наукового пізнання, але і встановити загальну законотворчу ідею, що була закладена в основу його правового забезпечення, стан досягнення законотворчої мети. Вважаємо, що з методологічної токи зору при аналізі стану правового забезпечення тієї чи іншої сфери суспільних відносин встановити законотворчу ідею, яка була закладена в таке правове забезпечення, а також стан її реалізованост в процесі закріплення та функціонування такого правового забезпечення. Тому аналіз такого взаємозв’язку між законотворчою ідеєю та станом її закріплення та реалізованості має бути заснований, на нашу думку, на ціннісно-правовому вимірі, що дозволить встановити рівень виявленого суспільно корисних аспектів знаків для товарів і послуг як соціокультурного явища, рівень їх акумулювання, правового закріплення та реалізації в процесі поширення правових норм на суспільні відносини. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», Видавничий дім "Гельветика" |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
;Право |
|
dc.subject |
знаки для товарів і послуг |
en_US |
dc.subject |
питання правового забезпечення знаків для товарів і послуг |
en_US |
dc.subject |
Про охорону прав на знаки для товарів та послуг |
en_US |
dc.subject |
функція гарантії якості |
en_US |
dc.subject |
ціннісно-правовий вимір знаки для товарів і послуг |
en_US |
dc.subject |
правова охорона прав на знаки для товарів і послуг |
en_US |
dc.title |
ЗНАКИ ДЛЯ ТОВАРІВ І ПОСЛУГ В УКРАЇНІ ЯК ЦІННІСНО-ПРАВОВИЙ ФЕНОМЕН |
en_US |
dc.title.alternative |
Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Рівне, 10-11 грудня 2020 року) |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |