00 DSpace/Manakin Repository

ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ XNA ДЛЯ НАПИСАННЯ ГРИ ЖАНРУ ПЛАТФОРМЕР

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ковтунець Т.
dc.date.accessioned 2018-04-19T13:28:33Z
dc.date.available 2018-04-19T13:28:33Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.isbn 978-966-7359-75-1
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/286
dc.description.abstract В статті досліджено технологію розроблення і написання власної гри за допомогою засобів Microsoft XNA Game Studio 4.0 Refresh та взаємодію цієї технології з різними операційними системами. Проведено аналіз складності написання та реалізації власного програмного продукту. Розглянуто можливості застосування технології XNA в різних сферах та жанрах написання комп’ютерних ігор. // This article discusses and explores technology gives the opportunity to develop and write their own game by means of Microsoft XNA Game Studio 4.0 Refresh, the interaction of the technology with different operating systems. We analyze the complexity of writing and implementing your own software product. The possibilities for the application of technology XNA in various fields and genres of writing computer games. en_US
dc.publisher Збірник студентських наукових праць. - № 1 (1). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2014.- 188 с. - С. 164-169. en_US
dc.subject XNA Game Studio, технологія XNA, дослідження складності алгоритму, написання операційних систем, комп’ютерні ігри. en_US
dc.subject XNA Game Studio, technology, study the complexity of algorithms, writing operating systems, and computer games. XNA Game Studio, technology, researched, writing, operating systems, computer games. en_US
dc.title ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ XNA ДЛЯ НАПИСАННЯ ГРИ ЖАНРУ ПЛАТФОРМЕР en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу