DSpace Repository

ПСИХОЛОГІЯ ВПЛИВУ І МАНІПУЛЯЦІЯ В РЕКЛАМІ

Show simple item record

dc.contributor.author Чорна Ірина
dc.date.accessioned 2018-04-19T13:35:25Z
dc.date.available 2018-04-19T13:35:25Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.isbn 978-966-7359-75-1
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/289
dc.description.abstract У статті досліджено особливості психологічного та маніпулятивного впливу сучасної комерційної реклами на людину, а також основні методи маніпулювання свідомістю споживачів задля формування духовних і матеріальних цінностей суспільства. Розкрито функціональні орієнтири реклами, та основні складові процесу формування громадської думки. // The article focuses on the peculiarities of psychological manipulation and influence contemporary commercial advertising on people, as well as the basic methods of manipulating the consciousness of consumers for the formation of the spiritual and material values of the society. We study the functional orientation of advertising, and the main components of the process of public opinion. en_US
dc.publisher Збірник студентських наукових праць. - № 1 (1). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2014. - 188 с. - С. 183-188. en_US
dc.subject Психологічний вплив, маніпуляція, методи, технології, комерційна реклама. en_US
dc.subject Psychological impact, manipulation, methods, technology, commercial advertising. en_US
dc.title ПСИХОЛОГІЯ ВПЛИВУ І МАНІПУЛЯЦІЯ В РЕКЛАМІ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account