Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ковальчук, А. В. | |
dc.date.accessioned | 2023-02-10T11:32:07Z | |
dc.date.available | 2023-02-10T11:32:07Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Ковальчук А. В. Правова природа фінансових санкцій за нефінансові правопорушення / А. В. Ковальчук // Реформування законодавства та державних інституцій: прогалини, досягнення та перспективи : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 24-25 трав. 2021 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : Видавн. дім "Гельветика", 2021. - С. 131-134. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2992 | |
dc.description.abstract | На сьогоднішній день значну кількість праць вчених присвячено дослідженню питанням адміністративної та фінансово-правової відповідальності, втім у правозастосовчій практиці виникають реальні ситуації одночасного застосування до винної особи до адміністративної та фінансово-правової відповідальності у вигляді штрафу в порушення ст. 61 Конституції України, якою закріплено один із загальних принципів права, а саме що ніхто не може бути двічі притягнений до юридичної відповідальності одного виду за одне й те саме правопорушення. Яскравим прикладом такої ситуації є притягнення фізичної особи-підприємця (далі – ФОП) до відповідальності за ч. 2 ст. 265 Кодексу законів про працю України та ч. 3 ст. 41 Кодексу України по адміністративні правопорушення за фактичний допуск працівника до роботи без оформлення трудового договору, що буде розглянуто у даних тезах. На даний час наявна проблема, що в судах існують спори стосовно того чи є штраф, встановлений ст. 265 КЗпП України адміністративним штрафом чи фінансовою санкцією, а з цього вже витікає питання подвійного притягнення до фінансово-правової та адміністративної відповідальності. Оскільки фінансово-правові санкції правової наукою розглядаються як структурні елементи норми фінансового права, то виникає питання, чому у ст. 265 КЗпПУ вказано, що штрафи, накладення яких передбачено ч. 2 цієї статті, є фінансовими санкціями і не належать до адміністративно-господарських санкцій, визначених главою 27 ГК України. Отже, законодавець таким чином натякає, що фінансово-правові санкції є дещо ширшим поняттям, яке може виходити за рамки предмету фінансового права. Таким чином, неврегульованість та недослідженість питання правової природи фінансових санкцій за нефінан- сові правопорушення і зумовлює актуальність зазначеного дослідження. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем'янчука. Видавничий дім "Гельветика" | en_US |
dc.subject | фінансові санкції | en_US |
dc.subject | нефінансові правопорушення | en_US |
dc.subject | адміністративні правопорушення | en_US |
dc.subject | штраф | en_US |
dc.subject | фінансово-правова відповідальність | en_US |
dc.subject | допуск працівника до роботи | en_US |
dc.subject | адміністративний штраф | en_US |
dc.subject | норми фінансового права | en_US |
dc.subject | фінансово-правові санкції | en_US |
dc.subject | пеня | en_US |
dc.subject | non bis in idem | en_US |
dc.subject | ненадходження податків | en_US |
dc.title | ПРАВОВА ПРИРОДА ФІНАНСОВИХ САНКЦІЙ ЗА НЕФІНАНСОВІ ПРАВОПОРУШЕННЯ | en_US |
dc.title.alternative | Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Рівне, 24–25 травня 2021 року) | en_US |
dc.type | Article | en_US |