dc.contributor.author |
Прончук Ольга |
|
dc.date.accessioned |
2018-04-20T09:40:12Z |
|
dc.date.available |
2018-04-20T09:40:12Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.isbn |
978-966-7359-75-1 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/325 |
|
dc.description.abstract |
У статті узагальнено і систематизовано наукові, науково-методичні та навчально-методичні публікації, присвячені проблемі використання навчальної гри у сучасній вітчизняній історичній дидактиці. Проаналізовано зміст та напрями досліджень з використання навчальної гри у методичній практиці ХХІ ст. // The article summarizes and systematizes scientific, methodological and teaching publications devoted to the problem of the use of educational games in the modern national historical didactics. The content and direction of researches on the use of educational games in the national scientific thought of the XXI century is analyzed. |
en_US |
dc.publisher |
Збірник студентських наукових праць. - № 2 (2). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2014. - 421 с. - С. 248-254. |
en_US |
dc.subject |
Шкільна історія, інноваційні технології навчання, дидактична гра, рольові ігри, критичне мислення. |
en_US |
dc.subject |
School history, innovative technologies of training, didactic game, role playing, critical thinking. |
en_US |
dc.title |
ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ У ВІТЧИЗНЯНІЙ ДИДАКТИЦІ: ІСТОРІОГРАФІЧНИЙ АСПЕКТ |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |