DSpace Repository

ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ У ВІТЧИЗНЯНІЙ ДИДАКТИЦІ: ІСТОРІОГРАФІЧНИЙ АСПЕКТ

Show simple item record

dc.contributor.author Прончук Ольга
dc.date.accessioned 2018-04-20T09:40:12Z
dc.date.available 2018-04-20T09:40:12Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.isbn 978-966-7359-75-1
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/325
dc.description.abstract У статті узагальнено і систематизовано наукові, науково-методичні та навчально-методичні публікації, присвячені проблемі використання навчальної гри у сучасній вітчизняній історичній дидактиці. Проаналізовано зміст та напрями досліджень з використання навчальної гри у методичній практиці ХХІ ст. // The article summarizes and systematizes scientific, methodological and teaching publications devoted to the problem of the use of educational games in the modern national historical didactics. The content and direction of researches on the use of educational games in the national scientific thought of the XXI century is analyzed. en_US
dc.publisher Збірник студентських наукових праць. - № 2 (2). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2014. - 421 с. - С. 248-254. en_US
dc.subject Шкільна історія, інноваційні технології навчання, дидактична гра, рольові ігри, критичне мислення. en_US
dc.subject School history, innovative technologies of training, didactic game, role playing, critical thinking. en_US
dc.title ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ У ВІТЧИЗНЯНІЙ ДИДАКТИЦІ: ІСТОРІОГРАФІЧНИЙ АСПЕКТ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account