dc.contributor.author |
Ковальчук, О. Є, |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-16T12:27:34Z |
|
dc.date.available |
2023-03-16T12:27:34Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Ковальчук О. Є. Групова форма роботи у ході лекційного викладу матеріалу як стимулювання пізнавальної активності студента / О. Є. Ковальчук // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 25-26 лист. 2021 р.). - Рівне : Видавничий дім «Гельветика», 2021. - Ч. II. - С. 54-58. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3276 |
|
dc.description.abstract |
Докорінна зміна освітньої мети переорієнтовує процес навчання на особистість дитини – його гуманізацію, загальнорозвивальний характер. Формування висококваліфікованого фахівця передбачає організацію навчання в коледжі на засадах глибокої поваги до особистості вихованця, врахування особливостей індивідуального розвитку, ставлення до нього як до свідомого відповідального субʼєкта навчально-виховної взаємодії. Питання про групові форми навчальної діяльності в психолого-педагогічній літературі посідає важливе місце, тому вони відкривають для студентів можливості співпраці, пізнання професії. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика" |
en_US |
dc.subject |
стимулювання пізнавальної активності студента |
en_US |
dc.subject |
особистість дитини |
en_US |
dc.subject |
групові форми навчальної діяльності |
en_US |
dc.subject |
психолого-педагогічніа література |
en_US |
dc.subject |
бригадно-лабораторний метод навчання |
en_US |
dc.subject |
проектний метод навчання |
en_US |
dc.subject |
виробничі та трудові екскурсії |
en_US |
dc.subject |
суб’єкт активного творчого процесу |
en_US |
dc.subject |
САМО |
en_US |
dc.subject |
статус студентських запитань |
en_US |
dc.subject |
самостійна робота |
en_US |
dc.subject |
лекція |
en_US |
dc.subject |
інструктивна лекція |
en_US |
dc.subject |
лекція-діалог |
en_US |
dc.subject |
лекція теоретичного конструювання |
en_US |
dc.subject |
бінарна лекція |
en_US |
dc.subject |
міждисциплінарна інтеграція |
en_US |
dc.title |
ГРУПОВА ФОРМА РОБОТИ У ХОДІ ЛЕКЦІЙНОГО ВИКЛАДУ МАТЕРІАЛУ ЯК СТИМУЛЮВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ СТУДЕНТА |
en_US |
dc.title.alternative |
Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 25–26 листопада 2021 року) |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |