DSpace Repository

ГРУПОВА ФОРМА РОБОТИ У ХОДІ ЛЕКЦІЙНОГО ВИКЛАДУ МАТЕРІАЛУ ЯК СТИМУЛЮВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ СТУДЕНТА

Show simple item record

dc.contributor.author Ковальчук, О. Є,
dc.date.accessioned 2023-03-16T12:27:34Z
dc.date.available 2023-03-16T12:27:34Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Ковальчук О. Є. Групова форма роботи у ході лекційного викладу матеріалу як стимулювання пізнавальної активності студента / О. Є. Ковальчук // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 25-26 лист. 2021 р.). - Рівне : Видавничий дім «Гельветика», 2021. - Ч. II. - С. 54-58. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3276
dc.description.abstract Докорінна зміна освітньої мети переорієнтовує процес навчання на особистість дитини – його гуманізацію, загальнорозвивальний характер. Формування висококваліфікованого фахівця передбачає організацію навчання в коледжі на засадах глибокої поваги до особистості вихованця, врахування особливостей індивідуального розвитку, ставлення до нього як до свідомого відповідального субʼєкта навчально-виховної взаємодії. Питання про групові форми навчальної діяльності в психолого-педагогічній літературі посідає важливе місце, тому вони відкривають для студентів можливості співпраці, пізнання професії. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика" en_US
dc.subject стимулювання пізнавальної активності студента en_US
dc.subject особистість дитини en_US
dc.subject групові форми навчальної діяльності en_US
dc.subject психолого-педагогічніа література en_US
dc.subject бригадно-лабораторний метод навчання en_US
dc.subject проектний метод навчання en_US
dc.subject виробничі та трудові екскурсії en_US
dc.subject суб’єкт активного творчого процесу en_US
dc.subject САМО en_US
dc.subject статус студентських запитань en_US
dc.subject самостійна робота en_US
dc.subject лекція en_US
dc.subject інструктивна лекція en_US
dc.subject лекція-діалог en_US
dc.subject лекція теоретичного конструювання en_US
dc.subject бінарна лекція en_US
dc.subject міждисциплінарна інтеграція en_US
dc.title ГРУПОВА ФОРМА РОБОТИ У ХОДІ ЛЕКЦІЙНОГО ВИКЛАДУ МАТЕРІАЛУ ЯК СТИМУЛЮВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ СТУДЕНТА en_US
dc.title.alternative Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 25–26 листопада 2021 року) en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account