Abstract:
Поява в навчальних планах нової, для ЗВО України, дисципліни «Академічне писання» або «Академічне письмо» пов’язана із реформуванням, що було започатковано Болонським процесом. Для більшості англомовних країн академічне письмо/академічна письмова робота є становить роботу з тим, що студент прекрасно знає. Їх вчать, як та в якому форматі писати тези, оформлювати власні думки, ще в школі, а в університеті студент починає дещо глибшу і масштабнішу роботу з літературою, використовує більше критичного мислення, проглядає фідбек (відгук, коментар) викладача й працює з ним, удосконалюючи текст і власні навички. Наша система освіти не передбачає тісного контакту викладача і студента у такій сфері. Студентські роботи обмежуються написанням декількох жанрів (есе, реферат, дипломна/курсова, тези доповідей), де студентові пропонують готову тему, «радять» літературу, а тому таким поняттям як критичне мислення, синтез літератури, висловлення власних думок у чіткому форматі – немає місця.