dc.contributor.author |
Нагорний Дмитро |
|
dc.date.accessioned |
2018-04-20T09:47:31Z |
|
dc.date.available |
2018-04-20T09:47:31Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.isbn |
978-966-7359-75-1 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/329 |
|
dc.description.abstract |
У статті досліджено необхідність крос-платформенної розробки інтерактивних додатків, що дозволяє розширити обсяг платформ та кінцевих користувачів, а також спрощує процес розробки програм. Розкрито особливості рендерінгу на графічному пристрої та на головному процесорі машини, визначено чим вони відрізняються та яким чином портувати з однієї технології в іншу. Обґрунтовано необхідність особливої уваги принципам швидкодії та якості додатків на різних платформах. Запропоновано розроблений фреймворк, який дозволяє ефективно і швидко вирішувати зазначені вище задачі. // This article explores the need to cross-platform development of interactive applications, that extend the scope of platforms and end-users, and simplifies the programmes development process. The features of the graphical rendering device and the main processor machines defined how they differ and how to port from one technology to another. Special attention is paid to the principles of performance and quality of applications on different platforms. The result is a developed framework that allows solving the above problem effectively and quickly. |
en_US |
dc.publisher |
Збірник студентських наукових праць. - № 2 (2). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2014.- 421 с. - С. 277-282. |
en_US |
dc.subject |
Додаток, фреймворк, рендерінг, оптимізація, крос-платформенні розробки. |
en_US |
dc.subject |
Application, flash, framework, rendering, optimisation, cross-platform development. |
en_US |
dc.title |
НАПИСАНЯ КРОС-ПЛАТФОРМЕННОЇ ГРИ МОВОЮ ACTION SCRIPT 3.0 У СЕРЕДОВИЩІ ADOBE INTERGRATED RUNTIME |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |