Матеріали науково-практичних конференцій, круглих столів, тез педагогічного факультету: Recent submissions

  • Ткачук, К. О. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2019)
    В законі «Про дошкільну освіту» пояснено, що організаційні та фінансові засади функціонування і розвитку системи дошкільної освіти, яка забезпечує розвиток, виховання і навчання дитини, ґрунтується на поєднанні сімейного ...
  • Хомич, С. О. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2019)
    Новий етап розвитку дошкiльної освіти започаткований прийняттям Закону України «Про дошкільну освiту» (2001), розглядає її як цілісний процес, спрямований на забезпечення різнобічного розвитку дитини дошкільного віку ...
  • Циплюк, І. М. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2019)
    Життя і здоров’я – найбільше благо, дароване людині природою, беззаперечна цінність якого усвідомлюється, на жаль, з його втратою. Незважаючи на те, що у нашій країні існує значний досвід пропаганди здорового способу життя, ...
  • Чернега, Н. В. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2019)
    Дошкільний вік – найбільш відповідальний період у процесі формування фізичного розвитку та фізичної культури дитини. Саме у цьому віці закладаються основи культури рухів, успішно засвоюються нові, раніш невідомі, вправи і ...
  • Шило, І. О. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2019)
    Акцент в освіті, у зв'язку зі змінами в соціумі, пересувається на формування у дітей здатності самостійно мислити, добувати і застосовувати знання, ретельно обмірковувати прийняті рішення і чітко планувати свої дії, а також ...
  • Ярощук, Р. В. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2019)
    Реформування освітньої системи в Україні зорієнтовано на створення необхідних умов для розвитку здібностей, творчих обдарувань підростаючого покоління, його духовної, загальної та інтелектуальної культури. Сучасні освітні ...
  • Ясковець, В. В. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2019)
    Інтеграція України у світовий освітній простір вимагає постійного вдосконалення національної системи освіти, пошуку ефективних шляхів підвищення якості освітніх послуг, апробації та впровадження інноваційних педагогічних ...
  • Ничипорук, Л. Ю. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2019)
    Підлітковий вік це перший перехідний період у житті кожної людини, а саме перехід від дитинства до зрілості. Саме в підлітковому віці закладаються основи емоційної стійкості у зрілі роки. У загальних особливостях підліткового ...
  • Пасарюк, І. Р. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2019)
    Підготовка дитини до школи є однією з найважливіших задач навчання і виховання дітей дошкільного віку, її рішення в єдності з іншими завданнями дошкільної освіти дозволяє забезпечити цілісний гармонійний розвиток дітей ...
  • Сосновська, І. Ю. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2019)
    Результати психологічних досліджень України та усього світу, численні факти прояву агресивності підлітків свідчать про актуальність і значущість цієї проблеми. Агресія (лат. agressio – напад) – мотивована деструктивна ...
  • Красовська, О. О.; Хом’як, О. А.; Сойко, І. М.; Міськова, Н. М. (Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука, VPM-ПОЛІГРАФ місто Рівне, 2022-05-19)
    У збірнику представлено тези виступів студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 013 «Початкова освіта» ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», які ...
  • Ярмолка, К. О. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», VPM-ПОЛІГРАФ місто Рівне, 2022)
    У формуванні гармонійно розвиненої особистості дитини у сучасності сьогодні все більш значну роль відіграє художньо-естетичне виховання. Здатність особистості оптимально розв’язувати поставлені завдання в дорослому житті ...
  • Яковець, А. В. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», VPM-ПОЛІГРАФ місто Рівне, 2022)
    Світ не стоїть на місці, в XXI столітті технології замінюють ринок праці, тому фахівці освітньої сфери кардинально переглядають навчальні програми, які мають безпосереднє відношення до підготовки підростаючого покоління ...
  • Шмалюх, О. О. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», VPM-ПОЛІГРАФ місто Рівне, 2022)
    В Україні в останні десятиріччя в освітній галузі відбуваються значні зміни, що пов’язані із впровадженням інклюзивної форми навчання осіб із особливими освітніми потребами як освітньої моделі, яка реалізує конституційні ...
  • Шевчук, І. О. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», VPM-ПОЛІГРАФ місто Рівне, 2022)
    Хто ж такі «особливі діти»? В чому полягає їхня «особливість»? І яких таких «особливих» умов вони потребують? Згідно з Законом України «Про освіту» дитина з ООП – «це особа, яка потребує додаткової постійної чи тимчасової ...
  • Шевчук, І. А. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», VPM-ПОЛІГРАФ місто Рівне, 2022)
    Серед основних завдань, які постають перед сучасною школою, особлива увага звертається на творчий розвиток школярів. Навчальний процес має бути для дитини не лише засобом здобуття знань, без яких вона не може обійтися у ...
  • Худа, Н. М. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», VPM-ПОЛІГРАФ місто Рівне, 2022)
    Реформування системи шкільної освіти в Україні базується на гуманістичній парадигмі, на такій побудові освітнього процесу, коли кожна дитина виконує роль суб‘єкта діяльності та спілкування. Відповідно оновлюються не лише ...
  • Турлак, І. І. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», VPM-ПОЛІГРАФ місто Рівне, 2022)
    Стан розвитку людства і суспільства в цілому вимагає від особистості високого рівня її загальної культури, моральних якостей і порозуміння між людьми, яке набуває значимості в загальному глобальному процесі інтеграції ...
  • Стрижак, О. О. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», VPM-ПОЛІГРАФ місто Рівне, 2022)
    Сучасний етап розвитку українського суспільства характеризується глибокими соціально-економічними перетвореннями, коли від людини вимагаються не тільки знання і вміння, а й розвинені особистісні якості, які давали б їй ...
  • Смоляр, О. Ю. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», VPM-ПОЛІГРАФ місто Рівне, 2022)
    Нові пріоритети комунікативної компетентнісної освіти визначені в Законі України «Про вищу освіту» (2014р.), «Про освіту» (2017 р.), Державній національній програмі «Освіта» «Україна ХХІ століття», Національній стратегії ...