Матеріали науково-практичних конференцій, круглих столів, тез педагогічного факультету: Recent submissions

  • Родюк, Ю. П. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2022)
    Стрімкий розвиток інформаційних і комунікаційних технологій (ІКТ) надає доступ сучасного суспільства до найрізноманітніших джерел інформації, які дають можливість споживати більшу кількість, ідей, пропозицій, послань і ...
  • Саркісова, І. А. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2022)
    Уявлення про мораль сформувалося ще в стародавньому суспільстві. Мораль як особлива форма людських відносин зароджувалась і формувалась поступово разом зі становленням людського суспільства. Особливого значення в історії ...
  • Симулик, А. О. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2022)
    Виховання дітей дошкільного віку є однією з актуальних та складних проблем, тому що, саме із раннього дитинства починається виховання усіх тих якостей, що необхідні майбутньому громадянину своєї країни. Виховання громадянина, ...
  • Степанюк, І. М. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2022)
    У зв’язку з широкомасштабним вторгненням російського агресора на територію суверенної незалежної України проблема збереження миру розглядається як глобальна не лише у світовому масштабі, але набуває особливої актуальності ...
  • Суткова, Т. М. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2022)
    Формування естетичних уявлень, понять і смаків дітей старшого дошкільного віку – один з пріоритетних напрямів освітньої діяльності закладів дошкільної освіти, що полягаєв збагаченні дітей уявленнями про художні засоби ...
  • Тичина, О. Г. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2022)
    Сучасна соціально-економічна та політична ситуація розвитку української держави, зумовлена широкомасштабним вторгненням російського агресора на територію нашої країни, нагально активізувалаі необхідність посилення засад ...
  • Томенюк, Р. І. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2022)
    Актуальність досліджень проблеми математичного розвитку дітей дошкільного віку зумовлена посиленням значення математики в різних галузях науки, економіки й виробництва. Водночас ця дисципліна викликає найбільші труднощі у ...
  • Трачик, О. С. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2022)
    Сучасна українська освіта розвивається в контексті нової парадигми освіти – особистісно-орієнтованої. Ця парадигма головним суб'єктом навчально-виховного процесу визначає дітей дошкільного віку, кожен із яких представляє ...
  • Химчук, К. С. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2022)
    Предметне розвивальне середовище закладу дошкільної освіти – це система матеріальних об'єктів діяльності дитини, що функціонально моделює зміст її духовного та фізичного розвитку. В даний час актуальність проблеми створення ...
  • Фуделло, А. С. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2022)
    Актуальність дослідження зумовлена новини тенденціями в розвитку системи вітчизняного дошкільного виховання; соціальною значущістю проблеми розвитку у дітей діалогічного мовлення, формування мовленнєвої компетентності у ...
  • Швая, М. П. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2022)
    Уява є найважливішим пізнавальний процесом, який входить до складу будь-якого творчого акту. Разом із творчим мисленням продуктивна уява становить єдиний контекст творчого розвитку людини. Уява пов’язує інтелектуальне й ...
  • Швая, М. П. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2022)
    На сьогоднішній день існують три підходи до застосування комп'ютера в дошкільних установах, а саме: 1. формування у дітей перших навичок роботи з ним; 2. застосування комп'ютера як засобу навчання (читання, письмо, ...
  • Дем’янчук, А. С.; Петрук, О. М.; Пагута, Т. І.; Колодич, О. Б. (Я голосую за мир! : ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2008)
    У збірнику висвітлено освітні погляди учнів на проблеми збереженя миру в Україні та світі.
  • Петрук, О. М. (Я голосую за мир! : ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2007)
  • Петрук, О. М. (Я голосую за мир! : ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2006)
  • Петрук, О. М. (Я голосую за мир! : ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2005)
  • Петрук, О. М. (Я голосую за мир! ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2004)
  • Петрук, О. М. (Я голосую за мир! ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2003)
  • Пагута, Т. І. (Я голосую за мир! ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2002)
  • Пагута, Т. І. (Я голосую за мир! ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2001)