DSpace Repository

КОМП’ЮТЕРНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ДИНАМІКИ ФІЗИЧНИХ ОБ’ЄКТІВ У ДВОВИМІРНОМУ ПРОСТОРІ В СЕРЕДОВИЩІ ACTION SCRIPT 3.0 І ЙОГО ВПРОВАДЖЕННЯ ПРИ СТВОРЕННІ ДОДАТКІВ ДЛЯ ГРИ

Show simple item record

dc.contributor.author Сасинюк Марія
dc.date.accessioned 2018-04-20T09:51:19Z
dc.date.available 2018-04-20T09:51:19Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.isbn 978-966-7359-75-1
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/331
dc.description.abstract У статті розкрито актуальність створення фізичних елементів, а також їх відображення при розробці flash-додатків у середовищі Action Script. Визначено фізичні властивості, які можна задати 2D об’єктам. Досліджено використання фізичного моделювання у роботах відомих компаній. // This article explores the relevance of physical elements and their reproduction in the development of flash-applications in Action Script. The physical properties that could be set for 2D objects are studied. The using of physical modeling in the works of famous companies is analyzed. en_US
dc.publisher Збірник студентських наукових праць. - № 2 (2). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2014.- 421 с. - С. 297-302. en_US
dc.subject Flash, додаток, фізика, 2D графіка en_US
dc.subject Flash, application, physics, 2D graph. en_US
dc.title КОМП’ЮТЕРНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ДИНАМІКИ ФІЗИЧНИХ ОБ’ЄКТІВ У ДВОВИМІРНОМУ ПРОСТОРІ В СЕРЕДОВИЩІ ACTION SCRIPT 3.0 І ЙОГО ВПРОВАДЖЕННЯ ПРИ СТВОРЕННІ ДОДАТКІВ ДЛЯ ГРИ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account