dc.contributor.author |
Мілясевич, О. І. |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-17T17:41:11Z |
|
dc.date.available |
2023-03-17T17:41:11Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Мілясевич О. І. Технологія використання міжнародної класифікації функціонування, обмеження життєдіяльності та здоров’я дітей в освіті для визначення особливих освітніх потреб дитини / О. І. Мілясевич // Актуальні проблеми оптимізації освітнього процесу національної школи в умовах воєнного часу: інклюзивне навчання, інновації освітніх галузей Державного стандарту початкової освіти : зб. тез вист. учас. Регіонал. наук.-метод. семінару (м. Рівне, 19 трав. 2022 р.) / за ред. О. О. Красовської, О. А. Хом’як : ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2022. - С. 62-67. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3323 |
|
dc.description.abstract |
27 грудня 2017 Уряд затвердив розпорядження плану заходів із впровадження в Україні Міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності і здоров’я та Міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров’я дітей і підлітків. Це дало початок впровадження інклюзивної освіти в Україні, адже раніше таких дітей радили направляти в школи-інтернати закритого типу, що призводило до соціальної замкненості дітей з особливими освітніми потребами. Я завжди вважала, що таким дітям потрібно спілкуватися з однолітками для соціальної взаємодії, що в подальшому полегшить їм життя. Головна задача освіти, при роботі з дітьми з ООП – це не дати знання – для знання, а для того, щоб знати як застосувати ці знання в подальшому самостійному житті. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», VPM-ПОЛІГРАФ місто Рівне |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
013;Початкова освіта |
|
dc.subject |
діти з особливими освітніми потребами |
en_US |
dc.subject |
інклюзія |
en_US |
dc.subject |
Міжнародна класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності і здоров’я |
en_US |
dc.subject |
інклюзивна освіта в Україні |
en_US |
dc.subject |
особливі освітні потреби |
en_US |
dc.subject |
інвалідність |
en_US |
dc.subject |
складові та компоненти МКФ |
en_US |
dc.subject |
функціонування та обмеження життєдіяльності |
en_US |
dc.subject |
контекстуальні фактори |
en_US |
dc.subject |
структура МКФ |
en_US |
dc.title |
ТЕХНОЛОГІЯ ВИКОРИСТАННЯ МІЖНАРОДНОЇ КЛАСИФІКАЦІЇ ФУНКЦІОНУВАННЯ, ОБМЕЖЕННЯ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ТА ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ В ОСВІТІ ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ ОСОБЛИВИХ ОСВІТНІХ ПОТРЕБ ДИТИНИ |
en_US |
dc.title.alternative |
Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-методичного семінару (м. Рівне, 19 травня 2022 року) |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |