DSpace Repository

ТЕХНОЛОГІЯ ВИКОРИСТАННЯ МІЖНАРОДНОЇ КЛАСИФІКАЦІЇ ФУНКЦІОНУВАННЯ, ОБМЕЖЕННЯ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ТА ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ В ОСВІТІ ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ ОСОБЛИВИХ ОСВІТНІХ ПОТРЕБ ДИТИНИ

Show simple item record

dc.contributor.author Мілясевич, О. І.
dc.date.accessioned 2023-03-17T17:41:11Z
dc.date.available 2023-03-17T17:41:11Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Мілясевич О. І. Технологія використання міжнародної класифікації функціонування, обмеження життєдіяльності та здоров’я дітей в освіті для визначення особливих освітніх потреб дитини / О. І. Мілясевич // Актуальні проблеми оптимізації освітнього процесу національної школи в умовах воєнного часу: інклюзивне навчання, інновації освітніх галузей Державного стандарту початкової освіти : зб. тез вист. учас. Регіонал. наук.-метод. семінару (м. Рівне, 19 трав. 2022 р.) / за ред. О. О. Красовської, О. А. Хом’як : ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2022. - С. 62-67. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3323
dc.description.abstract 27 грудня 2017 Уряд затвердив розпорядження плану заходів із впровадження в Україні Міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності і здоров’я та Міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров’я дітей і підлітків. Це дало початок впровадження інклюзивної освіти в Україні, адже раніше таких дітей радили направляти в школи-інтернати закритого типу, що призводило до соціальної замкненості дітей з особливими освітніми потребами. Я завжди вважала, що таким дітям потрібно спілкуватися з однолітками для соціальної взаємодії, що в подальшому полегшить їм життя. Головна задача освіти, при роботі з дітьми з ООП – це не дати знання – для знання, а для того, щоб знати як застосувати ці знання в подальшому самостійному житті. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», VPM-ПОЛІГРАФ місто Рівне en_US
dc.relation.ispartofseries 013;Початкова освіта
dc.subject діти з особливими освітніми потребами en_US
dc.subject інклюзія en_US
dc.subject Міжнародна класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності і здоров’я en_US
dc.subject інклюзивна освіта в Україні en_US
dc.subject особливі освітні потреби en_US
dc.subject інвалідність en_US
dc.subject складові та компоненти МКФ en_US
dc.subject функціонування та обмеження життєдіяльності en_US
dc.subject контекстуальні фактори en_US
dc.subject структура МКФ en_US
dc.title ТЕХНОЛОГІЯ ВИКОРИСТАННЯ МІЖНАРОДНОЇ КЛАСИФІКАЦІЇ ФУНКЦІОНУВАННЯ, ОБМЕЖЕННЯ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ТА ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ В ОСВІТІ ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ ОСОБЛИВИХ ОСВІТНІХ ПОТРЕБ ДИТИНИ en_US
dc.title.alternative Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-методичного семінару (м. Рівне, 19 травня 2022 року) en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account