dc.contributor.author |
Наумчук, І. В. |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-17T17:48:52Z |
|
dc.date.available |
2023-03-17T17:48:52Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Наумчук І. В. Особливості організації інклюзивного навчання дітей з інтелектуальними порушеннями / І. В. Наумчук // Актуальні проблеми оптимізації освітнього процесу національної школи в умовах воєнного часу: інклюзивне навчання, інновації освітніх галузей Державного стандарту початкової освіти : зб. тез вист. учас. Регіонал. наук.-метод. семінару (м. Рівне, 19 трав. 2022 р.) / за ред. О. О. Красовської, О. А. Хом’як : ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2022. - С. 67-70. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3324 |
|
dc.description.abstract |
Закон України “Про освіту” розглядає інклюзивне навчання як одну з форм здобуття освіти дітьми з особливими освітніми потребами. Тож перед освітньою інклюзією постає завдання формування в учнів з психофізичними порушеннями не лише системи предметних компетентностей, але й застосування змісту освіти для корекції наявних недоліків розвитку. Саме корекційне виховання в процесі здобуття освіти дітьми з інтелектуальними порушеннями цілеспрямовано та послідовно поліпшує їх розвиток і соціалізацію, здійснює профілактику виникнення негативних новоутворень у “структурі дефекту”, формування максимально можливих позитивних властивостей дитини, шляхом виправлення порушень розвитку психолого-педагогічними засобами. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», VPM-ПОЛІГРАФ місто Рівне |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
013;Початкова освіта |
|
dc.subject |
організація інклюзивного навчання |
en_US |
dc.subject |
інклюзивне навчання |
en_US |
dc.subject |
діти з інтелектуальними порушеннями |
en_US |
dc.subject |
інтелектуальні порушення |
en_US |
dc.subject |
Про освіту |
en_US |
dc.subject |
інклюзивне навчання |
en_US |
dc.subject |
особливі освітні потреби |
en_US |
dc.subject |
система предметних компетентностей |
en_US |
dc.subject |
інтелект |
en_US |
dc.subject |
інтелектуальний розвиток |
en_US |
dc.subject |
розум |
en_US |
dc.subject |
діти з системними порушеннями пізнавальної діяльності |
en_US |
dc.subject |
олігофренія |
en_US |
dc.subject |
розумова відсталість |
en_US |
dc.subject |
пізнавальні функції |
en_US |
dc.subject |
легке інтелектуальне порушення |
en_US |
dc.subject |
інтелектуальні порушення в процесі інклюзивного навчання |
en_US |
dc.title |
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ |
en_US |
dc.title.alternative |
Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-методичного семінару (м. Рівне, 19 травня 2022 року) |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |