Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Стрижак, О. О. | |
dc.date.accessioned | 2023-03-17T18:46:23Z | |
dc.date.available | 2023-03-17T18:46:23Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Стрижак О. О. Інтерактивні технології в контексті особистісно орієнтованої освіти / О. О. Стрижак // Актуальні проблеми оптимізації освітнього процесу національної школи в умовах воєнного часу: інклюзивне навчання, інновації освітніх галузей Державного стандарту початкової освіти : зб. тез вист. учас. Регіонал. наук.-метод. семінару (м. Рівне, 19 трав. 2022 р.) / за ред. О. О. Красовської, О. А. Хом’як : ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2022. - С. 89-92. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3332 | |
dc.description.abstract | Сучасний етап розвитку українського суспільства характеризується глибокими соціально-економічними перетвореннями, коли від людини вимагаються не тільки знання і вміння, а й розвинені особистісні якості, які давали б їй змогу активно долучатися до творчої діяльності. У зв’язку з цим перед освітою постають нові завдання: школа повинна орієнтуватися на створення оптимальних умов для розвитку кожної дитини, спрямовуватися не на заучування, а на формування в учнів здібностей самостійно осмислювати навколишню дійсність. Це передбачає перебудову процесу навчання, кінцевою метою якого має стати максимальне розкриття індивідуальних можливостей школяра. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», VPM-ПОЛІГРАФ місто Рівне | en_US |
dc.relation.ispartofseries | 013;Початкова освіта | |
dc.subject | інтерактивні технології | en_US |
dc.subject | особистісно орієнтована освіта | en_US |
dc.subject | творча діяльність | en_US |
dc.subject | процес навчання | en_US |
dc.subject | індивідуальні можливості школяра | en_US |
dc.subject | використання інтерактивних методів та прийомів на уроках у початковій школі | en_US |
dc.subject | початкова школа | en_US |
dc.subject | Нова українська школа | en_US |
dc.subject | інноваційні технології в освіті | en_US |
dc.subject | інтерактив | en_US |
dc.subject | interact | en_US |
dc.subject | інтерактивність | en_US |
dc.subject | пасивна модель навчання | en_US |
dc.subject | інноваційна (інтерактивна) модель навчання | en_US |
dc.subject | принципи інтерактивного навчання | en_US |
dc.subject | формами інтерактивного навчання | en_US |
dc.subject | класифікація інтерактивних методів навчання | en_US |
dc.subject | інтерактивне навчання | en_US |
dc.title | ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ В КОНТЕКСТІ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОЇ ОСВІТИ | en_US |
dc.title.alternative | Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-методичного семінару (м. Рівне, 19 травня 2022 року) | en_US |
dc.type | Article | en_US |