dc.contributor.author |
Шевчук, І. О. |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-17T19:08:31Z |
|
dc.date.available |
2023-03-17T19:08:31Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Шевчук І. О. Інклюзивна освіта: основні аспекти, функції, переваги / І. О. Шевчук // Актуальні проблеми оптимізації освітнього процесу національної школи в умовах воєнного часу: інклюзивне навчання, інновації освітніх галузей Державного стандарту початкової освіти : зб. тез вист. учас. Регіонал. наук.-метод. семінару (м. Рівне, 19 трав. 2022 р.) / за ред. О. О. Красовської, О. А. Хом’як : ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2022. - С. 100-104. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3336 |
|
dc.description.abstract |
Хто ж такі «особливі діти»? В чому полягає їхня «особливість»? І яких таких «особливих» умов вони потребують? Згідно з Законом України «Про освіту» дитина з ООП – «це особа, яка потребує додаткової постійної чи тимчасової підтримки в освітньому процесі з метою забезпечення її права на освіту». |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», VPM-ПОЛІГРАФ місто Рівне |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
013;Початкова освіта |
|
dc.subject |
інклюзивна освіта |
en_US |
dc.subject |
інклюзія |
en_US |
dc.subject |
особливі освітні потреби |
en_US |
dc.subject |
створення безбар’єрного освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами |
en_US |
dc.subject |
Саламанська декларація |
en_US |
dc.subject |
напрямки інклюзивної освіти |
en_US |
dc.subject |
переваги інклюзивної освіти |
en_US |
dc.title |
ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА: ОСНОВНІ АСПЕКТИ, ФУНКЦІЇ, ПЕРЕВАГИ |
en_US |
dc.title.alternative |
Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-методичного семінару (м. Рівне, 19 травня 2022 року) |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |