Abstract:
Дослідження присвячене вивченню проблеми підвищення фізичної підготовленості студенток старших курсів вищих навчальних закладів на основі різних режимів рухової активності.
Мета дослідження - виявити вплив різних за обсягом і змістом режимів рухової активності на рівень розвитку фізичної підготовленості студенток старших курсів ВНЗ і на цій основі розробити модельні характеристики різних режимів рухової активності та конкретні теоретико-методичні рекомендації.
Об'єкт дослідження - фізичне виховання студенток вищих навчальних закладів. Предмет дослідження - вплив різних режимів рухової активності на рівень фізичної підготовленості студенток вищих навчальних закладів.
Вперше на контингенті студенток старших курсів ВНЗ недержавної форми власності з низьким рівнем фізичної підготовленості доведено ефективність впливу засобів і методів різних режимів рухової активності на підвищення показників фізичної підготовленості і розроблені модельні характеристики фізичної підготовленості і рухової активності студенток старших курсів ВНЗ; отримано нові дані про структуру і зміст фізичної підготовленості на рухову активність студенток старших курсів і конкретизовані
методи дозування фізичного навантаження на основі врахування психофізичних особливостей студенток старших курсів.
На основі експериментальних даних для викладачів фізичного виховання, магістрів, аспірантів розроблені практичні рекомендації «Методика фізичної підготовленості студенток старших курсів вищих навчальних закладів на основі різних режимів рухової активності».