00 DSpace/Manakin Repository

MARKETING AS AN INTEGRAL PART OF BUSINESS ACTIVITY

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Карачова, І. І.
dc.contributor.author Роєнко, Л. В.
dc.date.accessioned 2023-03-24T13:13:14Z
dc.date.available 2023-03-24T13:13:14Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Карачова І. І. Marketing as an integral part of business activity / І. І. Карачова, Л. В. Роєнко // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наукю-практ. конф. (м. Рівне, 25–26 листоп. 2021 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : Видавн. дім "Гельветика", 2021. - Ч. III. - С. 157-159. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3411
dc.description.abstract Many people wondered what marketing is and what businesspeople use it for. It is well known that it is generally about sales, the study of world markets and product promotion; some people consider that it is similar to management or entrepreneurship, but this sphere of business activity combines many aspects and creates its own improved version. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика" en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject businesspeople en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject підприємницька діяльність en_US
dc.subject business en_US
dc.title MARKETING AS AN INTEGRAL PART OF BUSINESS ACTIVITY en_US
dc.title.alternative Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 25–26 листопада 2021 року) en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу