00 DSpace/Manakin Repository

MARKETING OF HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS IN THE FACE OF DIGITAL TRANSFORMATION ON THE EXAMPLE OF POLAND AND UKRAINE = МАРКЕТИНГ ВНЗ В ОБЛИЧЧІ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ НА ПРИКЛАДІ ПОЛЬЩІ ТА УКРАЇНИ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Kisiołek, А.
dc.date.accessioned 2023-03-27T08:45:47Z
dc.date.available 2023-03-27T08:45:47Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Kisiołek А. Marketing of higher education institutions in the face of digital transformation on the example of Poland and Ukraine / А. Kisiołek // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наукю-практ. конф. (м. Рівне, 25–26 листоп. 2021 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : Видавн. дім "Гельветика", 2021. - Ч. III. - С. 132-134. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3418
dc.description.abstract Today, education has become a global service provided by quasi-com- panies in an increasingly complex and competitive knowledge market. Consumers of educational services are more sensitive to the impact of external factors and trends related to the socio-economic situation, market, technology, geopolitics and the environmen. And the competitiveness of higher education institutions is built primarily through internal aspects such as the level of corporate culture and the effectiveness of marketing strategies [3]. In this context, the reputation of higher education institutions is one of the key factors influencing the choice of future students. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика" en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject higher education institutions en_US
dc.subject digital transformation en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject цифрова трансформація en_US
dc.subject ВНЗ en_US
dc.title MARKETING OF HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS IN THE FACE OF DIGITAL TRANSFORMATION ON THE EXAMPLE OF POLAND AND UKRAINE = МАРКЕТИНГ ВНЗ В ОБЛИЧЧІ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ НА ПРИКЛАДІ ПОЛЬЩІ ТА УКРАЇНИ en_US
dc.title.alternative Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 25–26 листопада 2021 року) en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу