dc.contributor.author |
Отрадський, Б. О. |
|
dc.contributor.author |
Отрадська, Т. В. |
|
dc.date.accessioned |
2023-04-03T10:44:46Z |
|
dc.date.available |
2023-04-03T10:44:46Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Отрадський Б. О. Інформаційна система аналізу рекламних проектів / Б. О. Отрадський, Т. В. Отрадська // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наукю-практ. конф. (м. Рівне, 25–26 листоп. 2021 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : Видавн. дім "Гельветика", 2021. - Ч. III. - С. 53-55. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3444 |
|
dc.description.abstract |
Інформаційні системи все більше охоплюють різні галузі діяльності людини. Але у рекламній діяльності ще досі переважають складні та рутинні дії щодо аналізу як її підготовки так і результатів її виконання. Однак, види реклами все більше стають цифровими та з використанням сучасних комп’ютерних мереж, переважно Інтернет. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика" |
en_US |
dc.subject |
інформаційні системи |
en_US |
dc.subject |
аналіз рекламних проектів |
en_US |
dc.subject |
реклама |
en_US |
dc.subject |
рекламна діяльність |
en_US |
dc.subject |
види реклами |
en_US |
dc.subject |
цифрова реклама |
en_US |
dc.subject |
рекламні проекти в соціальних мережах |
en_US |
dc.subject |
цільова аудиторія |
en_US |
dc.subject |
рекламна компанія |
en_US |
dc.title |
ІНФОРМАЦІЙНА СИСТЕМА АНАЛІЗУ РЕКЛАМНИХ ПРОЕКТІВ |
en_US |
dc.title.alternative |
Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 25–26 листопада 2021 року) |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |