00 DSpace/Manakin Repository

ІНФОРМАЦІЙНА СИСТЕМА АНАЛІЗУ РЕКЛАМНИХ ПРОЕКТІВ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Отрадський, Б. О.
dc.contributor.author Отрадська, Т. В.
dc.date.accessioned 2023-04-03T10:44:46Z
dc.date.available 2023-04-03T10:44:46Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Отрадський Б. О. Інформаційна система аналізу рекламних проектів / Б. О. Отрадський, Т. В. Отрадська // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наукю-практ. конф. (м. Рівне, 25–26 листоп. 2021 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : Видавн. дім "Гельветика", 2021. - Ч. III. - С. 53-55. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3444
dc.description.abstract Інформаційні системи все більше охоплюють різні галузі діяльності людини. Але у рекламній діяльності ще досі переважають складні та рутинні дії щодо аналізу як її підготовки так і результатів її виконання. Однак, види реклами все більше стають цифровими та з використанням сучасних комп’ютерних мереж, переважно Інтернет. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика" en_US
dc.subject інформаційні системи en_US
dc.subject аналіз рекламних проектів en_US
dc.subject реклама en_US
dc.subject рекламна діяльність en_US
dc.subject види реклами en_US
dc.subject цифрова реклама en_US
dc.subject рекламні проекти в соціальних мережах en_US
dc.subject цільова аудиторія en_US
dc.subject рекламна компанія en_US
dc.title ІНФОРМАЦІЙНА СИСТЕМА АНАЛІЗУ РЕКЛАМНИХ ПРОЕКТІВ en_US
dc.title.alternative Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 25–26 листопада 2021 року) en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу