dc.contributor.author |
Коломієць, А. С. |
|
dc.date.accessioned |
2023-04-03T11:37:46Z |
|
dc.date.available |
2023-04-03T11:37:46Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Коломієць А. С. Позитивність використання комп’ютерних ігор при підготовці майбутніх програмістів / А. С. Коломієць // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наукю-практ. конф. (м. Рівне, 25–26 листоп. 2021 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : Видавн. дім "Гельветика", 2021. - Ч. III. - С. 39-40. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3449 |
|
dc.description.abstract |
В наш час комп’ютерні ігри можна використовувати з легкістю для навчання і підготовки майбутніх програмістів. Це зумовлено зростанням інформаційного потоку: web-реклами, кіберспорту, популяризації професій ігрової розробки. Комп’ютерні ігри досить давно увійшли в наше життя, і зараз, здається, знайдеться дуже мало людей, які в них не грали хоча б раз. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика" |
en_US |
dc.subject |
комп’ютерні ігри |
en_US |
dc.subject |
програмісти |
en_US |
dc.subject |
web-реклама |
en_US |
dc.subject |
кіберстір |
en_US |
dc.subject |
професійна ігрова розробка |
en_US |
dc.subject |
ігрові додатки |
en_US |
dc.subject |
відеогра |
en_US |
dc.subject |
двигуни гри |
en_US |
dc.subject |
Unity Cloud Build |
en_US |
dc.subject |
Unity |
en_US |
dc.subject |
Unity Ads |
en_US |
dc.subject |
Unreal Engine |
en_US |
dc.subject |
джерельний код |
en_US |
dc.subject |
баги |
en_US |
dc.title |
ПОЗИТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ІГОР ПРИ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ПРОГРАМІСТІВ |
en_US |
dc.title.alternative |
Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 25–26 листопада 2021 року) |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |