dc.contributor.author |
Ільків, О. С. |
|
dc.contributor.author |
Пришляк, О. О. |
|
dc.contributor.author |
Матвіїв, В. І. |
|
dc.date.accessioned |
2023-04-03T12:05:33Z |
|
dc.date.available |
2023-04-03T12:05:33Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Ільків О. С. Забезпечення статистично значущих результатів педагогічних вимірювань з використанням комп’ютерних технологій / О. С. Ільків, О. О. Пришляк, В. І. Матвіїв // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наукю-практ. конф. (м. Рівне, 25–26 листоп. 2021 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : Видавн. дім "Гельветика", 2021. - Ч. III. - С. 27-31. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3452 |
|
dc.description.abstract |
Процес формування сучасного фахівця галузі фізичної культури і спорту є складним та багатогранним. Проблемою забезпечення високої якості навчання є постійна корекція навчальних досягнень. Результати навчання отримують через проведення різнопланових педагогічних вимірювань. Для забезпечення високого рівня результатів навчання використовують тестові методики. Тестові методики є науково обґрунтованим інструментом оцінювання знань. Запровадження комп’ютерних технологій в навчально-виховний процес та адаптація їх до проведення статистично значущих педагогічних вимірювань породжує проблему адекватності отриманих результатів. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика" |
en_US |
dc.subject |
галузь фізичної культури і спорту |
en_US |
dc.subject |
корекція навчальних досягнень |
en_US |
dc.subject |
тестові методики |
en_US |
dc.subject |
запровадження комп’ютерних технологій |
en_US |
dc.subject |
навчально-виховний процес |
en_US |
dc.subject |
якость засвоєння вивченого матеріалу |
en_US |
dc.subject |
організація навчального процесу |
en_US |
dc.subject |
педагогічні вимірювання |
en_US |
dc.subject |
статистична теорія |
en_US |
dc.subject |
статистично значущі вимірювання |
en_US |
dc.subject |
математично-статистичні методи |
en_US |
dc.subject |
об’єктивна оцінка |
en_US |
dc.subject |
адаптивні тести |
en_US |
dc.subject |
Moodle |
en_US |
dc.subject |
SQL |
en_US |
dc.subject |
статистичний аналіз даних |
en_US |
dc.subject |
аналіз результатів тестування |
en_US |
dc.subject |
кількісний аналіз |
en_US |
dc.subject |
крива розподілу емпіричних даних |
en_US |
dc.subject |
прогностична формула Спірмена-Брауна |
en_US |
dc.subject |
коефіцієнт кореляції |
en_US |
dc.title |
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТАТИСТИЧНО ЗНАЧУЩИХ РЕЗУЛЬТАТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ ВИМІРЮВАНЬ З ВИКОРИСТАННЯМ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ |
en_US |
dc.title.alternative |
Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 25–26 листопада 2021 року) |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |