Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ільків, О. С. | |
dc.contributor.author | Пришляк, О. О. | |
dc.contributor.author | Матвіїв, В. І. | |
dc.date.accessioned | 2023-04-03T12:05:33Z | |
dc.date.available | 2023-04-03T12:05:33Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Ільків О. С. Забезпечення статистично значущих результатів педагогічних вимірювань з використанням комп’ютерних технологій / О. С. Ільків, О. О. Пришляк, В. І. Матвіїв // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наукю-практ. конф. (м. Рівне, 25–26 листоп. 2021 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : Видавн. дім "Гельветика", 2021. - Ч. III. - С. 27-31. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3452 | |
dc.description.abstract | Процес формування сучасного фахівця галузі фізичної культури і спорту є складним та багатогранним. Проблемою забезпечення високої якості навчання є постійна корекція навчальних досягнень. Результати навчання отримують через проведення різнопланових педагогічних вимірювань. Для забезпечення високого рівня результатів навчання використовують тестові методики. Тестові методики є науково обґрунтованим інструментом оцінювання знань. Запровадження комп’ютерних технологій в навчально-виховний процес та адаптація їх до проведення статистично значущих педагогічних вимірювань породжує проблему адекватності отриманих результатів. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика" | en_US |
dc.subject | галузь фізичної культури і спорту | en_US |
dc.subject | корекція навчальних досягнень | en_US |
dc.subject | тестові методики | en_US |
dc.subject | запровадження комп’ютерних технологій | en_US |
dc.subject | навчально-виховний процес | en_US |
dc.subject | якость засвоєння вивченого матеріалу | en_US |
dc.subject | організація навчального процесу | en_US |
dc.subject | педагогічні вимірювання | en_US |
dc.subject | статистична теорія | en_US |
dc.subject | статистично значущі вимірювання | en_US |
dc.subject | математично-статистичні методи | en_US |
dc.subject | об’єктивна оцінка | en_US |
dc.subject | адаптивні тести | en_US |
dc.subject | Moodle | en_US |
dc.subject | SQL | en_US |
dc.subject | статистичний аналіз даних | en_US |
dc.subject | аналіз результатів тестування | en_US |
dc.subject | кількісний аналіз | en_US |
dc.subject | крива розподілу емпіричних даних | en_US |
dc.subject | прогностична формула Спірмена-Брауна | en_US |
dc.subject | коефіцієнт кореляції | en_US |
dc.title | ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТАТИСТИЧНО ЗНАЧУЩИХ РЕЗУЛЬТАТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ ВИМІРЮВАНЬ З ВИКОРИСТАННЯМ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ | en_US |
dc.title.alternative | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 25–26 листопада 2021 року) | en_US |
dc.type | Article | en_US |