Короткий опис(реферат):
У монографії визначено теоретико-методологічні засади професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи у галузі мистецької освіти; накреслено етапи становлення і розвитку теорії і практики мистецької освіти України у ХІХ – ХХІ столітті; представлено зарубіжний досвід професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи у галузі мистецької освіти в країнах Європейського Союзу. Створено авторську концепцію та структурно-функціональну модель процесу професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи у галузі мистецької освіти засобами інноваційних технологій. Запропоновано систему роботи щодо впровадження у практику вищих навчальних закладів методики професійної підготовки студентів педагогічних факультетів у галузі мистецької освіти із залученням сучасних освітніх інновацій.