DSpace Repository

ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ЕКОЛОГІЧНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ НАРОДНОЇ ПЕДАГОГІКИ

Show simple item record

dc.contributor.author Гурай, І. В.
dc.date.accessioned 2023-04-24T08:22:05Z
dc.date.available 2023-04-24T08:22:05Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Гурай І. В. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до екологічного виховання молодших школярів засобами народної педагогіки : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / І. В. Гурай ; МОН України. ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука». Пед. ф-т, Каф. заг. педагогіки та дошк. освіти. - Рівне, 2020. - 122 с. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3465
dc.description.abstract Процес розвитку й виховання екологічно культурної особистості молодшого школяра, з урахуванням того, що для нього в подальшому житті екологічна освіченість та екологічні знання мають стати пріоритетними, потребує якісно нових підходів до екологічної підготовки педагогічних кадрів, здатних не лише збудити прагнення до знань, а й оволодіти способами їх самостійного здобування та подальшого використання. Водночас, цілком очевидним є протиріччя між ускладненим соціальним замовленням, пов’язаним з особистісно-професійною підготовкою вчителя, і усталеною практикою, що віддзеркалює екологічну орієнтацію педагога переважно на репродуктивний характер виконання професійних функцій. У зв’язку з цим назріла необхідність відмовитися від стереотипів підготовки майбутніх учителів, зокрема, до екологічно-компетентного стимулювання пізнавальної активності учнів. Перед педагогічним закладом вищої освіти постає завдання – підготувати студентів до еколого-педагогічної діяльності, в якій засвоєння знань, умінь і навичок з цілей освіти перетворилося б на засоби розвитку екологічної активності учнів. Школі потрібен учитель, здатний підтримувати й розвивати екологічну активність школярів. Учитель повинен уміти поєднувати зміст шкільної програми з інтересами дітей. Оволодіння такою здатністю якраз і становить сутність готовності майбутніх учителів початкової школи до розвитку екологічної активності учнів молодших класів. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» en_US
dc.relation.ispartofseries 013;Початкова освіта
dc.subject виховання en_US
dc.subject молодші школярі en_US
dc.subject екологічні знання en_US
dc.subject засоби народної педагогіки en_US
dc.subject методи екологічного виховання en_US
dc.subject закладі вищої освіти en_US
dc.subject екологічні цінності en_US
dc.subject екологічні цінності майбутнього вчителя en_US
dc.subject професійна підготовка en_US
dc.subject проблеми екологічного виховання en_US
dc.subject поняття змісту екологічної освіти en_US
dc.subject екологічна культура учня en_US
dc.subject метод екологічної лабілізації en_US
dc.subject метод екологічної рефлексії en_US
dc.subject метод екологічної ідентифікації en_US
dc.subject метод екологічної емпатії en_US
dc.subject метод екологічної турботи en_US
dc.subject метод ритуалізації екологічної діяльності en_US
dc.subject метод екологічних експектацій en_US
dc.subject метод бесіди en_US
dc.subject метод прикладу en_US
dc.subject метод інтерв’ю en_US
dc.subject метод анкетування en_US
dc.subject метод педагогічного спостереження en_US
dc.subject метод екологічної гри en_US
dc.subject екологічний табір-експедиція en_US
dc.subject екологічний матеріал en_US
dc.subject сутність екологічного виховання en_US
dc.title ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ЕКОЛОГІЧНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ НАРОДНОЇ ПЕДАГОГІКИ en_US
dc.title.alternative КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА НА ЗДОБУТТЯ СТУПЕНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ «МАГІСТР» en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account