Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гурай, І. В. | |
dc.date.accessioned | 2023-04-24T08:22:05Z | |
dc.date.available | 2023-04-24T08:22:05Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Гурай І. В. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до екологічного виховання молодших школярів засобами народної педагогіки : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / І. В. Гурай ; МОН України. ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука». Пед. ф-т, Каф. заг. педагогіки та дошк. освіти. - Рівне, 2020. - 122 с. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3465 | |
dc.description.abstract | Процес розвитку й виховання екологічно культурної особистості молодшого школяра, з урахуванням того, що для нього в подальшому житті екологічна освіченість та екологічні знання мають стати пріоритетними, потребує якісно нових підходів до екологічної підготовки педагогічних кадрів, здатних не лише збудити прагнення до знань, а й оволодіти способами їх самостійного здобування та подальшого використання. Водночас, цілком очевидним є протиріччя між ускладненим соціальним замовленням, пов’язаним з особистісно-професійною підготовкою вчителя, і усталеною практикою, що віддзеркалює екологічну орієнтацію педагога переважно на репродуктивний характер виконання професійних функцій. У зв’язку з цим назріла необхідність відмовитися від стереотипів підготовки майбутніх учителів, зокрема, до екологічно-компетентного стимулювання пізнавальної активності учнів. Перед педагогічним закладом вищої освіти постає завдання – підготувати студентів до еколого-педагогічної діяльності, в якій засвоєння знань, умінь і навичок з цілей освіти перетворилося б на засоби розвитку екологічної активності учнів. Школі потрібен учитель, здатний підтримувати й розвивати екологічну активність школярів. Учитель повинен уміти поєднувати зміст шкільної програми з інтересами дітей. Оволодіння такою здатністю якраз і становить сутність готовності майбутніх учителів початкової школи до розвитку екологічної активності учнів молодших класів. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.relation.ispartofseries | 013;Початкова освіта | |
dc.subject | виховання | en_US |
dc.subject | молодші школярі | en_US |
dc.subject | екологічні знання | en_US |
dc.subject | засоби народної педагогіки | en_US |
dc.subject | методи екологічного виховання | en_US |
dc.subject | закладі вищої освіти | en_US |
dc.subject | екологічні цінності | en_US |
dc.subject | екологічні цінності майбутнього вчителя | en_US |
dc.subject | професійна підготовка | en_US |
dc.subject | проблеми екологічного виховання | en_US |
dc.subject | поняття змісту екологічної освіти | en_US |
dc.subject | екологічна культура учня | en_US |
dc.subject | метод екологічної лабілізації | en_US |
dc.subject | метод екологічної рефлексії | en_US |
dc.subject | метод екологічної ідентифікації | en_US |
dc.subject | метод екологічної емпатії | en_US |
dc.subject | метод екологічної турботи | en_US |
dc.subject | метод ритуалізації екологічної діяльності | en_US |
dc.subject | метод екологічних експектацій | en_US |
dc.subject | метод бесіди | en_US |
dc.subject | метод прикладу | en_US |
dc.subject | метод інтерв’ю | en_US |
dc.subject | метод анкетування | en_US |
dc.subject | метод педагогічного спостереження | en_US |
dc.subject | метод екологічної гри | en_US |
dc.subject | екологічний табір-експедиція | en_US |
dc.subject | екологічний матеріал | en_US |
dc.subject | сутність екологічного виховання | en_US |
dc.title | ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ЕКОЛОГІЧНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ НАРОДНОЇ ПЕДАГОГІКИ | en_US |
dc.title.alternative | КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА НА ЗДОБУТТЯ СТУПЕНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ «МАГІСТР» | en_US |
dc.type | Other | en_US |