Короткий опис(реферат):
У магістерській роботі здійснено теоретичне обґрунтування та практичне розв’язання актуальної наукової проблеми професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до впровадження інтерактивних технологій мистецької освіти у процесі навчання образотворчого мистецтва.
На підставі концептуальних засад розроблено і експериментально перевірено структурно-функціональну модель процесу формування професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до впровадження інтерактивних технологій мистецької освіти у процесі навчання образотворчого мистецтва; представлено результати діагностування когнітивної, мотиваційної, ціннісно-естетичної, діяльнісно-технологічної та особистісно-рефлексивної складових професійної готовності майбутнього педагога початкових класів до мистецько-освітньої діяльності; охарактеризовано організаційно-методичне забезпечення підготовки студентів педагогічних факультетів у галузі мистецької освіти та доведено результативність впровадження експериментальної моделі. На основі отриманих результатів обґрунтовано перспективні напрями подальшого вивчення проблеми.