dc.contributor.author |
Пріма, Д. А. |
|
dc.contributor.author |
Prima, D. A. |
|
dc.date.accessioned |
2023-04-24T08:54:34Z |
|
dc.date.available |
2023-04-24T08:54:34Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Пріма Д. А. Формування готовності майбутнього вчителя початкової школи до використання навчально-ігрових технологій : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / Д. А. Пріма ; МОН України. ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука». Пед. ф-т, Каф. теорії та метод. початкової освіти. - Рівне, 2022. - 94 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3467 |
|
dc.description.abstract |
У магістерській роботі розроблено модель формування готовності майбутнього вчителя початкової школи до використання навчально-ігрових технологій у професійній діяльності, що відображає взаємозв’язки цільового, змістового, процесуального і результативного блоків; визначено й теоретично обґрунтовано педагогічні умови її реалізації (розвиток позитивної мотивації студентів до застосування навчально-ігрових технологій шляхом включення їх у квазіпрофесійну діяльність; відбір і реалізація змісту навчальних дисциплін, орієнтованих на формування готовності майбутнього вчителя початкової школи до використання навчально-ігрових технологій, на основі інтеграції загальнопедагогічних, методичних і спеціальних (ігротехнічних) знань; посилення практичної спрямованості процесу професійної підготовки, що ґрунтується на принципах варіативності та взаємозв’язку традиційних й інноваційних методів, форм і видів діяльності, які забезпечують інтеграцію компонентів готовності майбутнього вчителя початкових класів до використання навчально-ігрових технологій у професійній діяльності; розкрито сутність і зміст структурних компонентів готовності студентів до використання навчально-ігрових технологій (мотиваційний, когнітивний, операційний); визначено критерії, показники та рівні досліджуваної готовності; уточнено зміст ключових категорій дослідження; подальшого розвитку набули ідеї оновлення змісту професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. |
en_US |
dc.publisher |
ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
013;Початкова освіта |
|
dc.subject |
готовність |
en_US |
dc.subject |
інтеграція |
en_US |
dc.subject |
майбутній учитель |
en_US |
dc.subject |
модель |
en_US |
dc.subject |
навчально-ігрові технології |
en_US |
dc.subject |
педагогічні умови |
en_US |
dc.subject |
ігротехнічна професійна підготовка |
en_US |
dc.subject |
readiness |
en_US |
dc.subject |
integration |
en_US |
dc.subject |
future teacher |
en_US |
dc.subject |
model |
en_US |
dc.subject |
educational and game technologies |
en_US |
dc.subject |
pedagogical conditions |
en_US |
dc.subject |
game technical professional training |
en_US |
dc.title |
ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ВИКОРИСТАННЯ НАВЧАЛЬНО-ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ |
en_US |
dc.title.alternative |
FORMATION OF THE FUTURE PRIMARY SCHOOL TEACHER READINESS TO USE EDUCATIONAL AND GAME TECHNOLOGIES |
en_US |