DSpace Repository

ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ВИКОРИСТАННЯ НАВЧАЛЬНО-ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Show simple item record

dc.contributor.author Пріма, Д. А.
dc.contributor.author Prima, D. A.
dc.date.accessioned 2023-04-24T08:54:34Z
dc.date.available 2023-04-24T08:54:34Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Пріма Д. А. Формування готовності майбутнього вчителя початкової школи до використання навчально-ігрових технологій : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / Д. А. Пріма ; МОН України. ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука». Пед. ф-т, Каф. теорії та метод. початкової освіти. - Рівне, 2022. - 94 с. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3467
dc.description.abstract У магістерській роботі розроблено модель формування готовності майбутнього вчителя початкової школи до використання навчально-ігрових технологій у професійній діяльності, що відображає взаємозв’язки цільового, змістового, процесуального і результативного блоків; визначено й теоретично обґрунтовано педагогічні умови її реалізації (розвиток позитивної мотивації студентів до застосування навчально-ігрових технологій шляхом включення їх у квазіпрофесійну діяльність; відбір і реалізація змісту навчальних дисциплін, орієнтованих на формування готовності майбутнього вчителя початкової школи до використання навчально-ігрових технологій, на основі інтеграції загальнопедагогічних, методичних і спеціальних (ігротехнічних) знань; посилення практичної спрямованості процесу професійної підготовки, що ґрунтується на принципах варіативності та взаємозв’язку традиційних й інноваційних методів, форм і видів діяльності, які забезпечують інтеграцію компонентів готовності майбутнього вчителя початкових класів до використання навчально-ігрових технологій у професійній діяльності; розкрито сутність і зміст структурних компонентів готовності студентів до використання навчально-ігрових технологій (мотиваційний, когнітивний, операційний); визначено критерії, показники та рівні досліджуваної готовності; уточнено зміст ключових категорій дослідження; подальшого розвитку набули ідеї оновлення змісту професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. en_US
dc.publisher ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» en_US
dc.relation.ispartofseries 013;Початкова освіта
dc.subject готовність en_US
dc.subject інтеграція en_US
dc.subject майбутній учитель en_US
dc.subject модель en_US
dc.subject навчально-ігрові технології en_US
dc.subject педагогічні умови en_US
dc.subject ігротехнічна професійна підготовка en_US
dc.subject readiness en_US
dc.subject integration en_US
dc.subject future teacher en_US
dc.subject model en_US
dc.subject educational and game technologies en_US
dc.subject pedagogical conditions en_US
dc.subject game technical professional training en_US
dc.title ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ВИКОРИСТАННЯ НАВЧАЛЬНО-ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ en_US
dc.title.alternative FORMATION OF THE FUTURE PRIMARY SCHOOL TEACHER READINESS TO USE EDUCATIONAL AND GAME TECHNOLOGIES en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account