Короткий опис(реферат):
В роботі розкриваються теоретико-методичні аспекти формування критичного мислення учнів молодшого шкільного віку на уроках «Мистецтва», їх роль у модернізації процесу художньо-естетичного розвитку дітей в освітньому середовищі Нової української школи. Автором теоретично обґрунтовано компоненти, критерії та рівні критичного мислення молодших школярів, окреслено організаційно-педагогічні умови та впроваджено у практику початкових класів закладу середньої загальної освіти модель методики формування критичного мислення учнів молодшого шкільного віку на уроках «Мистецтва». На основі розробленої моделі здійснено експериментальну перевірку авторської методики та накреслено основні напрями реалізації результатів дослідження ефективності форм, методів, інноваційних технологій формування критичного мислення у процесі навчання мистецької освітньої галузі учнів початкових класів.