Короткий опис(реферат):
Реформування загальної середньої освіти в Україні, зокрема запровадження Концепції «Нова українська школа» й Державного стандарту початкової освіти, вимагає суттєвих змін як самої педагогічної діяльності, її принципів, умов та засобів здійснення, так і змісту, форм та методів професійної підготовки вчителів початкових класів. Основоположними вимогами до їх професійної діяльності та професійної компетентності визначено володіння сучасними технологіями та методами навчання, що є не лише надійними засобами розвитку академічних здібностей молодших школярів, їх ключових компетентностей, а й інструментами збереження та розвитку унікальності й обдарованості кожної дитини, цінності дитинства та радості пізнання, міцного здоров’я й добробуту, створення атмосфери довіри, взаємоповаги та підтримки, що зазначено в Законах України «Про освіту» (2017), «Про повну загальну середню освіту» (2020), Державному стандарті початкової освіті (2018), Розпорядженні КабМіну України № 988-р від 14.12.2016 «Про схвалення Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 р. та інших нормативно-правових актах . Серед таких новітніх технологій провідне місце посідають ігрові технології навчання, підготовка до реалізації яких на сьогодні стає пріоритетом вітчизняної освіти вчителів початкової школи, що зазначено в Наказі МОН України № 223 від 05.03.2018.