DSpace Repository

Підготовка майбутніх учителів початкової школи до впровадження ігрових технологій у процесі вивчення природничої освітньої галузі

Show simple item record

dc.contributor.author Цьока, М. М.
dc.date.accessioned 2023-04-24T11:00:03Z
dc.date.available 2023-04-24T11:00:03Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Цьока М. М. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до впровадження ігрових технологій у процесі вивчення природничої освітньої галузі : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / М. М. Цьока ; МОН України. ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука». Пед. ф-т, Каф. теорії та метод. початкової освіти. - Рівне, 2020. - 124 с. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3472
dc.description.abstract Реформування загальної середньої освіти в Україні, зокрема запровадження Концепції «Нова українська школа» й Державного стандарту початкової освіти, вимагає суттєвих змін як самої педагогічної діяльності, її принципів, умов та засобів здійснення, так і змісту, форм та методів професійної підготовки вчителів початкових класів. Основоположними вимогами до їх професійної діяльності та професійної компетентності визначено володіння сучасними технологіями та методами навчання, що є не лише надійними засобами розвитку академічних здібностей молодших школярів, їх ключових компетентностей, а й інструментами збереження та розвитку унікальності й обдарованості кожної дитини, цінності дитинства та радості пізнання, міцного здоров’я й добробуту, створення атмосфери довіри, взаємоповаги та підтримки, що зазначено в Законах України «Про освіту» (2017), «Про повну загальну середню освіту» (2020), Державному стандарті початкової освіті (2018), Розпорядженні КабМіну України № 988-р від 14.12.2016 «Про схвалення Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 р. та інших нормативно-правових актах . Серед таких новітніх технологій провідне місце посідають ігрові технології навчання, підготовка до реалізації яких на сьогодні стає пріоритетом вітчизняної освіти вчителів початкової школи, що зазначено в Наказі МОН України № 223 від 05.03.2018. en_US
dc.publisher ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» en_US
dc.relation.ispartofseries 013;Початкова освіта
dc.subject підготовка майбутніх вчителів en_US
dc.subject початкова школа en_US
dc.subject початкова освіта en_US
dc.subject впровадження ігрових технологій en_US
dc.subject ігрові технології en_US
dc.subject вивчення природничої освітньої галузі en_US
dc.subject природничо освітня галузь en_US
dc.subject підготовка студентів до впровадження ігрових технологій en_US
dc.title Підготовка майбутніх учителів початкової школи до впровадження ігрових технологій у процесі вивчення природничої освітньої галузі en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account