Короткий опис(реферат):
Актуальність дослідження зумовлена глобальними змінами останніх років у системі освіти України. Впровадження Нової української школи в початкових класах поєдналося із складною епідеміологічною ситуацією у зв’язку з COVID19. Відбулося швидкий та масовий перехід до використання змішаних та дистанційних технологій у навчанні усіх освітніх закладів. Широкого висвітлення набуло використання змішаних технологій у навчанні інформатики середньої, старшої та вищої школи, але використанню змішаних технологій при вивченні інформатики у початковій школі приділяється не достатньо уваги. Це пов’язано як з психолого педагогічними особливостями розвитку дітей початкових класів так і процесом організації навчальної діяльності. У зв’язку із вищевказаним, існує потреба у розробці методики використання технологій змішаного навчання та її впровадження у навчання інформатики в початкових класах, а саме, при вивченні алгоритмізації.