dc.contributor.author |
Ярмак, І. |
|
dc.date.accessioned |
2023-04-24T11:52:51Z |
|
dc.date.available |
2023-04-24T11:52:51Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.citation |
Ярмак І. Мистецька освіта у початковій школі Євросоюзу: тенденції / І. Ярмак // Порівняльно-педагогічні студії - 2014. - № 6 (20). - С. 122-131. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3479 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглянуто національні особливості організації мистецької освіти на рівні МСКО 1 в країнах Європейського Союзу. Проаналізовано ключові політичні події та ініціативи початку ХХІ століття у галузі освіти і культури з боку ЄС. Окрема увага звертається на цілі мистецької освіти, її зміст, статус, моделі навчання. Схарактеризовано підходи до оцінювання навчальних досягнень молодших школярів у даній сфері, проблеми професійної підготовки і підтримки вчителів початкової школи. Визначено загальні
тенденції розвитку мистецької освіти у початковій школі Євросоюзу. |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
013;Початкова освіта |
|
dc.subject |
початкова школа |
en_US |
dc.subject |
мистецька освіта |
en_US |
dc.subject |
культурна освіта |
en_US |
dc.subject |
креативність |
en_US |
dc.subject |
цілі програми |
en_US |
dc.subject |
зміст освіти |
en_US |
dc.subject |
система оцінювання |
en_US |
dc.subject |
професійна підготовка учителя |
en_US |
dc.subject |
тенденція розвитку |
en_US |
dc.subject |
міждисциплінарний підхід |
en_US |
dc.subject |
поза- шкільна діяльність |
en_US |
dc.title |
МИСТЕЦЬКА ОСВІТА У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ЄВРОСОЮЗУ: ТЕНДЕНЦІЇ |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |