dc.contributor.author |
Міськова, Н. М. |
|
dc.date.accessioned |
2023-04-25T07:47:38Z |
|
dc.date.available |
2023-04-25T07:47:38Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Міськова Н. М. Особливості формування математичної компетентності дітей дошкільного віку на сучасному етапі / Н. М. Міськова //Синергія формальної, неформальної та дуальної освіти майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. конференції з міжнар. участю (11-12 черв. 2021 р., м. Чернігів) / Нац. у-т «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. - Чернігів, 2021. - С. 19-21. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3481 |
|
dc.description.abstract |
Формування елементарних математичних уявлень в дітей дошкільного віку є важливим аспектом загального розвитку особистості. Це зумовлено необхідністю засвоєння дітьми абстрактного матеріалу та особливістю засвоєння математичних знань, що сформувались у дошкільному віці. Навчання дошкільника математики – це передусім не накопичення у нього математичних знань та елементарних уявлень про число, множину, геометричні фігури, лічбу, класифікацію, серіацію, вимірювання, орієнтування у просторі, часі, а формування логіко-математичної компетентності – тобто вміння застосовувати ці знання у повсякденному житті. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів: Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
013;Початкова освіта |
|
dc.subject |
математичні уявлення |
en_US |
dc.subject |
дошкільний вік |
en_US |
dc.subject |
розвиток особистості |
en_US |
dc.subject |
математичні знання |
en_US |
dc.subject |
навчання дошкільника математики |
en_US |
dc.subject |
уявлення про число |
en_US |
dc.subject |
множина |
en_US |
dc.subject |
геометричні фігури |
en_US |
dc.subject |
лічба |
en_US |
dc.subject |
серіація |
en_US |
dc.subject |
вимірювання |
en_US |
dc.subject |
орієнтування у просторі |
en_US |
dc.subject |
орієнтування у часі |
en_US |
dc.subject |
логіко-математична компетентність |
en_US |
dc.subject |
компетентність |
en_US |
dc.subject |
логіко-математична освіта |
en_US |
dc.subject |
математичні уявлення |
en_US |
dc.subject |
логіко-математичний аспект |
en_US |
dc.title |
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |